MammaMia123 Skrevet 3. august 2008 #1 Skrevet 3. august 2008 Hvis jeg får det av vell og merke... Det er så møkkete, så holder ikke å tørke av det. Snuppa har fått for seg at hun skal sette seg inn selv i bilen, og trør da like gjerne i setet med møkkete sko! ;o)
Zitro Skrevet 3. august 2008 #2 Skrevet 3. august 2008 Jeg har vaska alle mine trekk ihvertfall, på 40 grader normal vask. Fikk fint det. Dem er jo til å ta av somregel...
Gjest Skrevet 3. august 2008 #3 Skrevet 3. august 2008 Jeg har i hvertfall gjort det. Vasker på 30 grader og finvask. Vasket senest trekker til mellomste sin bilstol for noen dager siden etter han hadde vært bilsyk for første gang i sitt liv og spydd utover alt. Ser like fint ut nå, bare rent og luktfritt ;-)
Gjest Skrevet 3. august 2008 #4 Skrevet 3. august 2008 Men det er klin umulig å få av det hersens setetrekket på stolen vår:( Skulle så gjerne ha vasket det, men får det ikke av... HTS besafe combi X1 heter det vel...
Zitro Skrevet 3. august 2008 #5 Skrevet 3. august 2008 Samme som jeg hadde det og det var da bare å dra av det? Hadde ingen problemer...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå