Gå til innhold

hvilken eggløsningstest er enkel og bra??

Anbefalte innlegg

Skrevet

har sluttet på p pillene i to mndr nå men syklusen min er litt rar. første mnd hoppet over TR i to uker og denne mnd hoppet den over en uke så hadde vært litt kjekt å funnet en eggløsningstest som var bra.. noen forslag??

gleder meg til å prøve!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hei.

jeg bruker EL tester , stavtester, fra billigtester. De virker på meg. har også veldig ulike sykluser. Så tar disse hver dag frem til jeg finner EL.

Lykke til :o)

Skrevet

oki.. da bestiller jeg meg likesågodt sånne!! takk for hjelpen og lykketil selv;o)

snart er det vår tur også!

Skrevet

Takk takk. Bare koselig å hjelpe. :o)

Krysser fingrene for oss :-)

Skrevet

di har aldri funket på meg men så brukte jeg cb digital sin å den mnd viste positiv el.test, å billig sidene sine kan jo ikke vert sonne, i 4 mnd, hehe

Skrevet

Bruker cb digital.

Er veldig enkel å bruke og du trenger ikke å tyde noe som helst. Du får veldig klart svar. jeg får opp smiley fjes hvis den er positiv og bare en runding hvis ikke. Enkel og grei. Jeg har brukt den i 4 mnd nu og er veldig fornøyd. Bestiller på nettet. 7 tester til 200 kr

Skrevet

Det var billig! Hvor bestiller du de fra?

Skrevet

Æ har å brukt cb digital, og e veldig fornøyd. Mn på apoteket så mått æ betal 349,- trur æ, første gangen æ har prøvd cb digital d her. Har IKM på fredag 8 august æ, så æ håpe at spira sitt!:)

Skrevet

Bestiller på billige-tester.no.

Det blir sendt fra danmark. uten moms hvis du bestiller under 200 kr, og de her testene koster 199,-

Etter et par dager er de i postkassa. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...