Gå til innhold

Tror det skjer noe:) Kan dere se hit?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Sto opp idag tidlig av at det rarnt en del helt klar veske..litt tjukt.

Måe bytte truse og truseinnlegg siden det rant gjennom. Så etter ca en halv time rant det så masse at det kom til og med ned på gulvet:)

Nå renner det litt og litt. Det er helt klart da...og tjukt. Ikke noe rier eller noe da...skal til føden kl åtte på kontroll..hva tror dere??

SÅÅÅÅÅÅ SPENT!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du er sikkert i gang! HELDIGGRISEN! (; Lykke til!

Skrevet

Det høres ut som at det skjer noe ja :-) Hos meg kom det væske blandet med blod i 10 tiden i dag og nå sitter jeg her med svake rier. Tenk hvis vi får i dag begge 2 ;-)

Skrevet

Å, så spennende!! Det er sikkert noe på gang. Masse lykke til;)

Skrevet

vannet deres har nok godt=) lykke til...

Skrevet

Det var sånn min forrige fødsel startet. Babyen var ute 22 timer etter første vannlekasjen. Fikk ikke rier før mange timer etter at vannet hadde begynt å lekke. Lykke til, nå har du nok babyen din hos deg snart :-)

Skrevet

ÅÅÅÅåååååå så spennende! Jeg smilte og smilte mens det rant vann ut av meg, og mamma bare: slapp av! slapp av!!! og var helt hysterisk:) Måtte le litt av mammaen min:)

sandypantz er på overtid :-)

Håper det skjer noe med oss ja:) Tror jeg blir litt skuffet hvis de sier at det ikke var noe...

Men har din slimpropp gått? jeg har ikke sett noe til den..trodde den måtte komme først.

Skrevet

Jordamora sa at den har kansje gått over flere dager (har hatt mye utflod) el at den har gått rett i dass når jeg har vært på do.. Ikke lett å vite... Blir også kjempeskuffa hvis dette drøyer over flere dager . Vi får merkes hverandres nick og skrive til hverandre når vi sitter der med babyene våres i armene og ikke i magen ;-)

Skrevet

Da jeg fødte sist, startet det med at vannet gikk. Flere timer senere gikk slimproppen, så vannet kan gå før slimproppen.

Skrevet

Ble sendt hjem igjen siden jeg ikke hadde noe åpning kl 20,00.

Skal tilbake på KK kl 0900 og blir mest sansynlig satt igang. Men nå tror jeg at det er svake rier jeg kjenner og det er blod i fostervannet. Så nå vil jeg at det skal skje noe;)

Litt morsomt for jeg ble kjekket av jordmor og lege og det var nesten så de ikke trodde på meg at vannet var gått. Og i det legen sa det at det kunne ha vært masse utflod kom det den dammen rett forand føttene hans! Da sa han at det ikke var noe tvil om at det var fostervann!

En annen ting! Må de v'ære så JÆV....hardhendte når de tar undersøkelser av en? Hadde jo vondt i flere timer etterpå!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...