Monajenten Skrevet 3. august 2008 #1 Skrevet 3. august 2008 Om jeg ikke husker helt feil, så var det i dag for et år siden at bittelille Andreas kom til verden så alt for stille. Tenker på dere hønemor. Lykke til med forestående fødsel. Klem.
Gjest Skrevet 3. august 2008 #2 Skrevet 3. august 2008 Klem fra meg også. Tenk at det allerede har gått et helt år.......
Mamma til to tette Skrevet 3. august 2008 #9 Skrevet 3. august 2008 Var ganske ny på dib i fjor da du skrev dine innlegg men det gjorde inntrykk. Nå ser jeg at vi har termin ganske kort tid om hverandre. Lykke til med forestående fødsel og varme tanker til nok tøffe dager for familien din i denne tiden
_hønemor_til_4_nydelige_ Skrevet 3. august 2008 #10 Skrevet 3. august 2008 Ååå tusen takk Monajenten som husket dagen til Andreas (og dere andre her inne)... Nå triller tårene her, dere er så gode jenter... Dagen har vært og er utrolig tung, det er sååå urettferdig at vi må gå til grava hans Det er ikke mye vi kan gjøre... Andreas har fått en hjertekrans av oss og den er det bilde av på nettby visst noen vil se, det kommer bilder fra grava hans litt seinere i kveld tenker jeg, må bar få ork til og legge de inn på pc'n. Nicket mitt på nettby er : mjm Igjen takk for at dere husker min nydelige lille englegutt.... Klemmer til dere alle.....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå