Gjest Skrevet 3. august 2008 #1 Skrevet 3. august 2008 Skal i bryllup der antrekket skal være "sommerpent". Snuppa må være med oss, hun er nesten 6 mnd, fullammes og tar ikke flaske. Og dermed er problemet: Hva skal jeg ha på meg?? Kjole er jo "standard" men det er jo ikke særlig praktisk å dra opp hele kjolen når hun skal ha mat :-D Noen som har tips til hva jeg kan gjøre med påkledningen?
Thea Skrevet 3. august 2008 #2 Skrevet 3. august 2008 Jeg har "investert" en boob ammekjole. Enkel svart kjole som passer til allt. Den kostet ca 800kr. Har vært i ett bryllup i sommer og skal i ett til samt dåpen til lillegutt. Kan absolutt anbefale den. Kan evt enkelt sy den om når ammeperioden er slutt (ser jeg for meg). Eller rett og slett bruke den som den er. Søk på Kvasir på ammekjole eller gå inn på svangerskapet.no. Jeg kjøpte min på en lekebutikk som også selger ammetøy. Veldig greit å bare kunne vippe opp stoffet over bysten når jeg skulle amme og slippe å måtte kle av meg eller gjemme meg...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå