Gjest Skrevet 3. august 2008 #2 Skrevet 3. august 2008 Fikk du med deg hvor mange uker hun var på vei når de forløste?
Håpefull mamma Skrevet 3. august 2008 #3 Skrevet 3. august 2008 sitter og følger med jeg også... spennende...)
Zitro Skrevet 3. august 2008 Forfatter #4 Skrevet 3. august 2008 De er 11 uker fortidlig mener jeg... Måtte forløse dem nå pga den ene babyen hadde ikke vokst på 2 uker ca... Var så godt å høre den ene babyen gråte da når den kom ut.
Kuredu Skrevet 3. august 2008 #6 Skrevet 3. august 2008 Ja her triller tårene iallefall............"snufs"
Gjest Skrevet 3. august 2008 #7 Skrevet 3. august 2008 Oi, da er jo de små babyene bare to uker eldre enn min lille kul da jo :-S Føler meg ABSOLUTT IKKE klar for å føde om to uker akkurat, stakkars foreldre. Nydelige små jenter da blir helt rørt av å se sånt jeg.
Zitro Skrevet 3. august 2008 Forfatter #8 Skrevet 3. august 2008 Stakkars lille babyene der dem ligger så uskyldige og søte... Er glad jeg sitter her med en frisk liten baby på 5 mnd selv. Livet er skjørt og dyrebart merker man....
Mamma til to tette Skrevet 3. august 2008 #9 Skrevet 3. august 2008 Små mirakler! Men må si at keisersnitt ikke frister, jeg satt helt målløs mens legen skjærte og skjærte og så kom det bare "helv****!" og så hører jeg fra mannen i hjørnet "Jeg spiser!" He he. Ikke rette å se på når man er fødeklar men så skal jeg ikke ha ks heller...regner jeg med ,-)
Gjest Skrevet 3. august 2008 #10 Skrevet 3. august 2008 Vi har sittet klistra hele gjengen her i hvertfall. Har en samboer som synes sånt er spennende heldigvis...ungene syntes det var litt ekkelt, men mest spennende de også. Hun på snart 3år utbrøt: "Æsj så grisat babyen e!" humra litt da....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå