Gå til innhold

Moota m storesøster og lillebror


Anbefalte innlegg

Skrevet

Gratulerer med dagen til lillebror:)

Sender en klem og håper dere får en fin dag tross alt.

 

Klem fra

Videoannonse
Annonse
Gjest trønder25århar1avhver06og08:)
Skrevet

jeg gratulerer også med dagen=)

Skrevet

Tusen takk!! =)

 

Tror lillebror har hatt en fin dag og kost seg masse med de som var her.

Men det er sårt å vite at så mange ikke prioriterer å komme i selskapet. Jeg har nesten ikke sovet i natt, har vondt i magen og vil gråte bare jeg tenker på det. Synd at det går utover de små uskyldige barna =(

 

Skrevet

Ja uff er fælt at det skal være sånn.

Blir jo bare verre jo større de blir og jo mere de forstår.

Får håpe det ordner seg:)

 

Sender over en trøsteklem til jeg.

Skrevet

Gratulerer med dagen på samme dag som meg!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...