Gjest Skrevet 3. august 2008 #1 Skrevet 3. august 2008 Gratulerer med dagen til lillebror:) Sender en klem og håper dere får en fin dag tross alt. Klem fra
Gjest trønder25århar1avhver06og08:) Skrevet 3. august 2008 #2 Skrevet 3. august 2008 jeg gratulerer også med dagen=)
moota m storebror&lillebror Skrevet 3. august 2008 #3 Skrevet 3. august 2008 Tusen takk!! =) Tror lillebror har hatt en fin dag og kost seg masse med de som var her. Men det er sårt å vite at så mange ikke prioriterer å komme i selskapet. Jeg har nesten ikke sovet i natt, har vondt i magen og vil gråte bare jeg tenker på det. Synd at det går utover de små uskyldige barna =(
Gjest Skrevet 3. august 2008 #4 Skrevet 3. august 2008 Ja uff er fælt at det skal være sånn. Blir jo bare verre jo større de blir og jo mere de forstår. Får håpe det ordner seg:) Sender over en trøsteklem til jeg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå