Gå til innhold

I dag er jeg utrolig lei ungene mine... :-(

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg gleder meg til de skal legge seg. Klokka 7 er det endelig min tid. Mannen min har jobbet hele helga-fra fredag ettermiddag. Han er hjemme nå bare for å sove og skal på igjen klokka 3. Han kommer hjem klokka 22. Og skal jobbe igjen i morgen kveld. Jeg klager ikke fordi han jobber. Han har vært sykmeldt nesten ett år så det er deilig at han er i jobb igjen. Og han tjener jo sinnsykt bra på en slik helg da. Men merker jeg ikke er så vant til å være mye alene med barna (1 og 3 år).

I natt satt det tre ungjenter utenfor blokka vår og hylgråt og pratet om en eller annen krise fra 2-5. Hun på 3 våknet og hadde vosksesmerter. satt inne hos henne hele tida mens det var leven utenfor.

I dag har jeg SÅÅÅ lyst til å slappe av. Men det går jo ikke-iallefall ikke så mye. Når jeg ikke er opplagt blir jo ungene bare ennå mer masete. Nå skal vi lage lunsj og så skal vi gå ut å leke i søledammene. Da kommer kanskje den etterlengtede kvelden litt fortere... :-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Føøøøøler med deg:) Tror de fleste av oss har slike dager en gang i blandt.

Skrevet

Ja gå ut og lek i sølepyttene og finn på andre morsomme ting,og vips har dagen gått:)

Er lov til å ha litt tunge dager innimellom vet du.

Har vært alene med barna stort sett hele helgen(er vant til det pga skiftjobben til mannen),så du er ikke alene ihvertfall.

Ha en fin dag,kos dere.

Skrevet

Takk for oppmuntrende ord! :-)

Nå skal jeg finne regndressene våres og så går vi utenfor. Har egentlig ikke energi, men vet det blir bedre når vi først er ute.. :-)

Ha en fin dag alle sammen!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...