Gå til innhold

Kan dere komme med innspill??


Anbefalte innlegg

Skrevet

Skal kjøpe en sprinkelbeskytter av ei som har annonsert på Finn... Egentlig er det både sengehimmel og beskytter men jeg får kjøpe kun beskytteren. Hun skal ha 450 for begge deler. Hun spurte meg hva jeg kunne tenke meg å gi for beskytteren. Den kosta 500 ny.

Hva skal jeg foreslå?? Vil jo tro at det er himmelen som koster mest nytt. Så halvparten er vel litt mye??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg hadde foreslått 200.

Ev. kan du si 225 så blir det halve prisen av det de to kostet tilsammen...

Skrevet

Jeg har nettopp solgt både kant og himmel. Begge deler kosta 500,- per ting nytt og jeg solgte det for 200,- per ting.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...