Mamma_til_3_jenter <3 Skrevet 3. august 2008 #1 Skrevet 3. august 2008 Lillesøster skal ta 1 årsbilder og tenkte å ta noen sammen av storesøster og lillesøster.. Ville dere da hatt på de like kjoler evt ulike kjoler eller hatt på lillesøster bleie og storesøster truse?
Mamsen og lillegutt Skrevet 3. august 2008 #2 Skrevet 3. august 2008 like kjoler. men de bildene du tar av bare lillesøster bør hun ha på noe annet. Bare bleie o.l.
Gjest Skrevet 3. august 2008 #3 Skrevet 3. august 2008 Syns det er søtt med like kjoler (eventuelt matchende) Bleie og truse syns jeg blir litt rart.
Mamma_til_3_jenter <3 Skrevet 3. august 2008 Forfatter #4 Skrevet 3. august 2008 Takk for innspill=) Noen som vet hvor jeg kan få tak i like kjoler da i str 74 og 98/104?
Torpekjærringa Skrevet 3. august 2008 #5 Skrevet 3. august 2008 Når vi tok 1 års bilder av mini, var storesøstrene med - da hadde de like kjoler- ligger bilde på profilen min,. Tok andre med bare minstemor ....da i trøye & truse og i bunad )
Gjest Skrevet 3. august 2008 #6 Skrevet 3. august 2008 Jeg hadde tatt på dem matchende (ikke like), nokså nøytrale (altså ikke masse farger og mønster) kjoler.
ana baroma Skrevet 3. august 2008 #7 Skrevet 3. august 2008 Vi skal ta ettårsbilde + søskenbilde, og da skal de ha på seg dongeribukse og hvite t-skjorter. Ville uansett hatt matchende, men nøytrale kjoler. Ser med gru på "finkjolen" jeg hadde på meg på søskenbilde... hehe.
neste*gang Skrevet 3. august 2008 #8 Skrevet 3. august 2008 fotografen min "tømte" seg litt når jeg var avgårde med min på 1 år.. han sa folk styrer så mye med klær og farger og skal ha naturbilde og diverse diverse... beste er enkle farger, og tenk på bakgrunnen du skal ha ute eller inne. Husk at det er ungene som skal frem på bildet... ikke klærne.. like enkle kjoler i enkel farge er veldig søtt og fint
SOL*SOL Skrevet 3. august 2008 #10 Skrevet 3. august 2008 Hmmm, vel kommer an på hvor gammel storesøster er når det gjelder truse. Kanskje lillesøster kan ha på seg bleie og storesøster en søt sommerkjole?
Mamma_til_3_jenter <3 Skrevet 3. august 2008 Forfatter #11 Skrevet 3. august 2008 Storesøster har akkurat fylt 3 år når de skal ta bilde..
SOL*SOL Skrevet 3. august 2008 #12 Skrevet 3. august 2008 Noe annet som er kjempefint er et barn i en lys kjole, det andre barnet i en mørk kjole ...og en bakgrunn som er i en mellomfarge.
sannamin* Skrevet 3. august 2008 #13 Skrevet 3. august 2008 enkle nøytrale kjoler, hvit bakgunn og bilde i sort hvitt. Har nettopp vært hos fotograf med vår datter på 8,5 mnd.. Hun hadde på seg en slags sølv kjole uten armer og sko i samme stoff. Helt hvit bakgrunn og sorthvitt bilde. De ble veldig fine:) Liker enkelt og ikke for mye stæsj og rotete bakgrunn.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå