Kuredu Skrevet 3. august 2008 #1 Skrevet 3. august 2008 Mannen min er stort sett veldig snill og grei, men hans prioriteringer irriterer vettet av meg noen ganger. Han er ikke så veldig aktiv på treningsfronten, men tar seg et par økter stort sett i helgene. Jenta vår på 2 år sover hver dag fra rundt 1130-1200 til 1330-1400. Så har det seg slik at han hver eneste helg - lørdag og søndag - må trene på formiddagen. det er forsåvidt greit, men jeg har spurt om ikke han kan trene når jenta vår sover, fordi det det ender med er at jeg er alene med henne hele formiddagen når hun er våken, så kommer han hjem fra trening når hun sover. Dvs han er tilbringer ikke noe tid med henne/oss før ettermiddagen. I tillegg spiser han ikke frokost med oss fordi han skal bare ha noe kjapt og enkelt som han inntar enten på vei til trening eller foran dataen i kjelleren. Jeg har sagt at han i det minste kan sitte sammen med oss ved bordet om ikke annet, og det hender at han gjør det men det er ikke ofte. Jeg er for tiden hjemme med jenta vår da jeg er høygravid og venter nr 2. Han jobber ikke så værst lange dager, så han kommer hjem i rimelig tid på ettermiddagen på hverdagene og får jo litt tid med jenta vår da, men bruker den ikke særlig aktivt for å tilbringe tid med henne. Han bruker vel 60 % av tiden hjemme i sin lille hule - nemlig foran datamaskinen...........hadde han enda gjort noe fornuftig foran den så hadde det vært greit, men det går i nedlastninger og spilling og surfing på nettet på datautstyr og stæsj. Jeg merker at tålmodigheten begynner å ta slutt - og jeg begynner å bli lei hele han. Jeg har forsøkt å ta det opp med han og da blir han bare sur og fornærmet. I går gjorde han faktisk det jeg foreslo og det passet helt glimrende for "familielivet" og det virket som om han var fornøyd med å trene litt senere på dagen. Men i dag var det samme leksa "jeg stikker og trener nå jeg", blir ikke så lenge. Riktignok etter vi hadde spist frokost alle 3, så det skal han ha for. Men jeg forstår ikke hvorfor han ikke vil være sammen med jenta vår mer? Er det bare jeg som er rar eller?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå