Gå til innhold

Manglende sexliv.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er i dag ca 6 uker og 4 dager på vei. Har ikke hatt sex med samboeren min etter at vi oppdaget at jeg var gravid. dette er nå snart tre uker siden! merker på samboeren min at dette er litt merkelig.

Er det noen andre som sliter med sexlivet? jeg er så redd for at noe skal gå galt. har også hørt at man kan blø litt etter samleie og det er utrolig skremmende. Jeg er kjemperedd for å oppdage blod, det fører bare til at jeg bekymrer meg noe voldsomt. For å slippe dette avstår jeg heller fra sex. Sex har heller egentlig ikke fristet så mye i det siste da jeg ikke har vært helt i form. Før jeg ble gravid hadde vi et kjempeflott sexliv. Noen som har noen råd til hvordan jeg skal slutte å bekymre meg? og hva med oralsex, er det farlig å utføre oralsex på han eller han på meg?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Opplever det samme som deg men jeg er i uke 30.De første mnd var jeg kvalm og sex fristet ikke.Etter at magen ble større og mannen min kunne kjenne babyen sparke ble han redd for å skade han under sex.Vi har prøvd noen ganger og det har jo gått bra.Han sier bare at vi får ta det igjen senere :-).Samboeren din forstår sikkert at du er nervøs.Det er ikke farlig med oralsex nei :-)

• 2 uker senere...
Skrevet

"og hva med oralsex, er det farlig å utføre oralsex på han eller han på meg?"

Kødder du!??!

Skrevet

De første 12 ukene var vi veldig forsiktige, jeg hadde ikke noe særlig lyst på sex, å håpet at jeg hadde mistet sex-lysten litt (siden det er jeg som er nymfoen i forholdet)..

Men etter de 12 ukene blei det mer sex, for da var vi ikke så redde lenger for at noe skulle gå galt...

Er liksom alt som skremer en, før en er kommet over de 12 ukene, vertfall i vår sitvasjon..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...