Tiril77 Skrevet 3. august 2008 #1 Skrevet 3. august 2008 De siste dagene har jeg hatt menssmerter og vondt i korsryggen. Jeg er 31 uker imorra. Er det noen som vet hva denne typen smerter kan skyldes? Er det grunn til bekymring?
Snart mamma til to. ~FØDEKLAR~ Skrevet 3. august 2008 #2 Skrevet 3. august 2008 Det kan jo være tegn på at fødselen nærmer seg, men trenger ikke være det. Jeg har hatt det samme i nesten to uker, uten at det har skjedd noe her. Hvis du er nervøs kan du jo be om en ekstra sjekk enten hos lege/jordmor eller ta kontakt med føden?
venter nr 2! Skrevet 3. august 2008 #3 Skrevet 3. august 2008 har også hatt dette, i 4-5 uker. tror det er ganske vanlig, er nok modningen før fødselen, men sikkert greit å høre med jordmor hvis du er usikker.
Gjest Skrevet 4. august 2008 #4 Skrevet 4. august 2008 åh det var godt å høre, da kan jeg senke skuldrene litt. Er bare i uke 32 og har hatt dette de siste dagene. Regnet egentlig med at det bare var en del av modningen, men greit å få et ordentlig svar. Takk.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå