Kuredu Skrevet 3. august 2008 #1 Skrevet 3. august 2008 Gjør mannen din noe spesielt for deg nå som du er gravid? Jeg merker INGEN forskjell.......... og synes det er ganske leit. Var en liten periode han spratt opp for å hente ting for meg hvis det var noe jeg hadde glemt i en annen etasje, men nå har ikke det skjedd på lenge heller. Har en mnd igjen til termin og merker jeg begynner å bli sliten....ikke mye forståelse å få for det her i gården! Noen som blir ekstra godt tatt vare på som jeg kan bruke som eksempler?
Resilience Skrevet 3. august 2008 #3 Skrevet 3. august 2008 Jeg har også en måned igjen til termin. Mannen min er veldig søt, men jeg kan vel ikke kalle det å bli skjemt bort. Det vil jeg ikke heller. Men han tar ansvar for mye mer av alt som skal gjøres hjemme og pålegger meg en times hvile i hengekøya på verandaen hver dag.
ntnjen Skrevet 3. august 2008 #4 Skrevet 3. august 2008 kan ikke si det nei! desverre!!!!! han er desverre ikke så hjelpsom! er ikke mye skjemming bort her!!! han gjør da noe extra for meg , men kan ikke si at det er det store!!!! siden tirsdag han han vært opptatt me lost weeken der han har vært vakt til i dag! å da har no eg vært hjemme me 7 åringen vår! å hu er i en periode der hu maser å maser å klarer ikke finne på noe selv! så bare det er slitsomt når man har ca en mnd til termin! Så for å si det rett ut vi har desverre ikke oppdratt mennenen våre godt nok!!!
moder3 Skrevet 3. august 2008 #5 Skrevet 3. august 2008 Dessverre ikke.. Forrige svangerskap traff jeg han bare ca annenhver helg pga jobb og studier, syntes det var kjempetrist da jeg leste om alle her hvor mannen løp til butikken med en gang de fikk lyst på noe, masserte, oppvartet, stelte hus og laget mat.. Mens jeg satt der ensom kveld etter kveld og t.o.m hadde en liten en fra før å ta meg av (ja man kan bli litt patetisk av og til, tihi). Nå skal vi i allefall flytte sammen om to uker, men tviler på at det blir spesielt annerledes denne gangen, han har allerede tusen oppgaver som er så fint for meg å gjøre når jeg kommer til småbruket.. Som å henge i husveggen å male, pakke ved osv.. Blæ.. Skulle heller ønske han ville sitte å vokte på meg de siste månedene av svangerskapet.. ;-P
Makko med to små gutter Skrevet 3. august 2008 #6 Skrevet 3. august 2008 Vel jeg blir det om jeg trenger det... Tror han ser ann dagsformen litt. Slik som i dag har jeg vaska klær, rydda på kjøkkenet, vaska vugga til baby'en etc. da får jeg ikke mye "ekstraservice" om jeg ikke hinter om at jeg trenger det.... -Andre dager når jeg er lettere grå i fjeset gjør han alt for meg, inkludert å lufte hunden min uten at jeg spør.... Må bare si at jeg har en fantastisk mann! Men det viste jeg jo fra før etter snart 11år i lag :-D
chick28 blir trebarnsmamma=) Skrevet 3. august 2008 #7 Skrevet 3. august 2008 Haha!!! Bli skjemt bort? Jeg lurer på hva det vil si... Jeg blir det vertfall ikke. Her i huset er det jeg som støvsuger, vasker klær, henger opp, legger sammen og på plass. Jeg som bytter på sengene og handler inn.. Jeg som pakker i kasser (vi skal flytte) og prøver å komme oss i orden. Jeg vet jeg får hjelp om jeg ber om det men jeg sliter meg heller ut selv enn å be om hjelp!! Han er såpass gammel nå at han burde skjønne dette selv!! Jeg elsker mannen min mer enn noe annet og ville ikke bytte han ut mot noenting, men kunne godt ha dyttet på ham noen huslige vaner=) Meeen svangerskapet er strax over og da får jeg bli meg selv igjen=)
Har 1engel, venter nr2<3 Skrevet 3. august 2008 #8 Skrevet 3. august 2008 Vel, jeg må faktisk si at samboeren min har helt siden jeg ble gravid forandret seg masse... Før jeg ble gravid likte jeg det at han var en "typisk" mann, jeg likte det at jeg ble satt likt som han i forholdet, alt vi gjorde delte vi på to, enten om det var positivt eller negativt.. Men etter at jeg ble gravid så begynte han og beskymre seg litt mer over meg, og virkelig ta vare på meg, nå er det ikke lengre slik at jeg må streve med noe eller over anstrenge meg.. Selv om jeg har lyst eller ikke (jeg er et menneske som absolutt vil gjøre masse mer enn hva jeg i hovedsaken klarer, og sliter meg gjørne helt ut bare for og bevise at jeg kan).. Og jeg må si jeg virkelig liker de nye forandringene, for nå veit jeg med 100% sikkerhet at han virkelig bryr seg, og det er godt og bli tatt litt vare på.. Trenger ikke lengre og be han om ditt og datt, men han gjør det selv ut av eget insjativ og vilje.. Jeg har en kjempe fin mann <3
NormaJean Skrevet 3. august 2008 #9 Skrevet 3. august 2008 jeg blir skjemt bort noe helt sinnsykt! han passer på meg hele tiden, da jeg fortsatt var i arbeid hentet han meg ofte når jeg jobbet aftenvakt og når jeg måtte jobbe tidlig i helgene sto han opp og kjørte meg selv om klokken var 06.30 søndag morgen..... Jeg er nok ganske bortskjemt i utgangspunktet, det er han som lager all mat i huset feks, men han lager alt jeg ønsker meg og varter meg opp! det er kjempe koselig. Nå har vi pusset opp kjøkken og gang, han har gjort nesten alt, (begrenset hva jeg kan bidra meg uansett) Han har vært fornøyd med at jeg sitter i en lenestol og holder han med selskap når han legger gulv og lister. Jeg har verdens beste samboer:)
MadKiss*Jente i magen* Skrevet 3. august 2008 #10 Skrevet 3. august 2008 kjæresten min er helt utrolig!! hehe.. han kjøper ting til meg hele tiden for å skjemme meg bort for å se meg smile (jeg smiler jo ellers også, men han liker at jeg er så takknemlig) han klipper tom tå neglene mine fordi jeg ikke rekker ned og er med meg i dusjen:) hihi.. jeg får heller ikke løfte noe.. så vidt jeg får ta veska mi sjøl.. han er så utrolig skjønn å han fortjener ros for å være så fantastisk
Gjest Skrevet 3. august 2008 #11 Skrevet 3. august 2008 nei.. han har heller pakket koffereten og funnet ut at han trenger en pause .. så her er det ikke noe ekstra om dagen.. i tillegg så ligger jeg med hodet i bøtta og sliter med å ta vare på megselv og snuppa.. men man skal vel klare det meste
lana<3 Skrevet 3. august 2008 #12 Skrevet 3. august 2008 Jeg er super super bortskjemt av min samboer, men det har ikke alltid vært slik. I første svangerskapet mitt brydde han seg ikke døyten om at jeg var dårlig og ikke klarte og komme meg til kjøkkenet og få meg mat, gikk to dager på det verste uten mat, orket bare å komme meg på do og henge rundt doen he he...Huset så helt bombet ut og oppvasken vokste til nye utrolige høyder. Legen måtte ta en seriøs alvorsprat med han og fortalte at når mor har det bra, har baby det bra. Har mor det dårlig har baby det dårlig. Etter denne samtalen har han bært meg på en gullstol og springer hit og dit og gjør det som jeg spør han om....tilogmed kjøpe sjokolade kl.4 på natten...
lana<3 Skrevet 3. august 2008 #13 Skrevet 3. august 2008 Du kan forresten bruke min som eksempel: I dag har han støvsuget, vasket opp, vasket alle gulver, tatt lille gulljenta vår ut på tur slik at jeg kunne få sove til kl. 14. Han har laget middag og kjørt meg til en bensinstasjon for jeg ble "plutselig" så veldig sjokolade syk. Han har tatt hunden på tur 3 ganger idag og jenta vår på lekeparken. Byttet bæsjebleier og ryddet rommet hennes. Uansett du har en mnd igjen og du trenger alle krefter du kan få, alt han gjør for deg vil også hans barn nyte godt av, du gjør jo egentlig en utrolig jobb, låne bort kroppen i 9 mnd med alle plager som medfølger, den fryktede fødselen....hva gjør mannen....han bare gir litt koder til kroppen din slik at den kan produsere en baby som også er hans eget kjøtt og blod.
Oi ..! Skrevet 3. august 2008 #14 Skrevet 3. august 2008 Hva med "kan du være snill å ..."? Mannen her hjemme gjør stort sett det han blir bedt om. Han har bare dessverre ikke kreativitet nok til å tenke seg alt som trengs å gjøres ...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå