Anonym bruker Skrevet 3. august 2008 #1 Skrevet 3. august 2008 Samboeren min klikka på storebror på 4 fordi han plaga lillebror før i dag. Så han gikk bort og slo han hardt i ryggen,brøler ut kor drittlei han er av unger og stormer ut av stua og smeller igjen døra etter seg. Orker ikke han mer nå, men vet ikke hva jeg skal gjøre! Vi har ingen vi kan reise til! Er dette nok til at vi kan dra til krisesenteret? Han har slått meg før for mange år siden så jeg er redd for hva han kan finne på hvis jeg prøver å kaste han ut:( Jeg har ikke lappen så jeg kan ikke bare ta bilen heller.
Gjest -<<- Skrevet 3. august 2008 #2 Skrevet 3. august 2008 Du behøver ikke "så og så god grunn" for å dra til et krisesenter. Om du opplever at dere er utrygge og har behov for å komme dere bort, så ta kontakt. Her finner du telefonnummer til krisesentrene i de ulike fylkene: http://www.krisesenter.com/sekretariatet/kontaktliste.html De fleste vil være behjelpelige med henting eller kunne gi råd om hvordan du best kommer deg dit. Lykke til.
Anonym bruker Skrevet 3. august 2008 #3 Skrevet 3. august 2008 Noe må du gjøre. Det er ditt ansvar også. Sitter du bare og ser på at samboeren din slår barna dine? Si noe, ta igjen, stikk av, gjør et eller annet. Hvis ikke du kan ta igjen på vegne av barna dine, så drar du på krisesenter.
Opp og ned er like langt Skrevet 3. august 2008 #4 Skrevet 3. august 2008 Hvis du ikke har noen andre du kan dra til, så dra på krisesenteret da. Dette er fullstendig uakseptabelt, og du bør reagere med en gang!!
Anonym bruker Skrevet 3. august 2008 #5 Skrevet 3. august 2008 Sto på kjøkkenet å lagde mat. Sitter ikke å ser på at han er slem med ungene mine! Jeg gikk inn i stua og gikk for å trøste 4 åringen min som låg i sofaen og hadde vondt, og da gikk han ut av stua og small igjen døra. Jeg er sjuk i dag også, har feber og er helt i dass, så klarer ikke tenke klart i det hele tatt nå!
Anonym bruker Skrevet 3. august 2008 #6 Skrevet 3. august 2008 Du har faktisk PLIKT til å komme deg unna denne mannen av hensyn til barna dine! De kan slite med dette psykisk senere i livet, og det er like ofte at man klandrer den parten som ikke gjorde noe for å få dem i sikkerhet.
Gjest Skrevet 3. august 2008 #7 Skrevet 3. august 2008 Du kan reise på krisesenter når DU føler det er nok!! Ingen som krever et minimum av vold eller lignende der for at du får hjelp Helt uakseptabelt å slå en 4 åring så sjønner du har hatt nok! Har du venner eller familie du kan dra til, eller som kan komme til dere om du vil kaste ham ut?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå