Meg + 2 prinsesser Skrevet 3. august 2008 #1 Skrevet 3. august 2008 For nå har det ikke kommet noe i bleia på over en uke.. Ho får pupp og mme en sjelden gang innimellom. Kan jeg gi henne litt sånn sviskesaft?
mimmi`80 - 07 & 09 Skrevet 3. august 2008 #2 Skrevet 3. august 2008 hvor gammel er hun ? Ja, sviske saft kan hun få. Det er vanlig å gå lenge uten å bæsje når en fullammes. Junior her gikk opptil 16 dager uten
Gjest Skrevet 3. august 2008 #3 Skrevet 3. august 2008 Du kan jo gi litt malt også? Eventuelt sukkervann hvis hun har vondt.
Meg + 2 prinsesser Skrevet 3. august 2008 Forfatter #4 Skrevet 3. august 2008 Ho er 4 måneder.. Og får bare pupp ja.. Men ho er såå urolig, og presser hele tiden. Men sviskesaft er det mest hvis man er litt harde i magen eller?
Meg + 2 prinsesser Skrevet 3. august 2008 Forfatter #5 Skrevet 3. august 2008 Har gitt henne både malt og sukkervann:/
Pittamitta Skrevet 3. august 2008 #6 Skrevet 3. august 2008 Sukkervann fungerte iverfall her...Hadde litt på en flaske...smør febermåleren med litt krem,og putt den i rumpa på henne.Da stimulerer du litt og det kan bli enklere å bæsje..
Gjest Skrevet 3. august 2008 #7 Skrevet 3. august 2008 hvilken blanding hadde du på sukkervannet da? Syklet med beina hennes?
Meg + 2 prinsesser Skrevet 3. august 2008 Forfatter #8 Skrevet 3. august 2008 1 dl vann og nesten 2 spiseskjeer sukker.. Vi har sykla masse! Litt massasje har ho også fått, stakkars lita.. Nei, jeg får vel kasnkje bare vente da..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå