Gå til innhold

Har jeg driti meg ut nå?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Bestilte et par pk smertestillende tabletter på et engelsk nettsted, på grunn av at jeg har prøvd de før da jeg bodde i utlandet, og der selges de reseptfritt. Men har ikke funnet dem her i norge, så jeg ble glad da jeg fant dem der og det var lett å bestille. De er de eneste som funker bra for meg, jeg har mye hodepine.

Spora pakken nå, og der sto det at den var i tollen, antatt tollpliktig. Men jeg passet på at totalbeløpet ikke ble over 200, så da skal jeg vel ikke betale toll? Har de bare beslaglagt pakken min nå, er det ulovlig å innføre sånt til norge, selv om de selges uten resept?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Haha, tuller du eller???

kan jo ikke bare innføre det til norge fordi det selges resepfritt i utlandet!!

kan jo få valium, steorider og det som er, resept fritt i mange land det betyr ikke at man kan bestille og få det sendt her!

får håpe du ikke får et forelegg for forsøk på innføring av narkotisk middel da! vet du hvilken virkestoffer som er i dem, så kan jeg finne ut for deg om hvilket preperat det regnes som i norge!

Skrevet

Huff, ja det er jo bare det som mangler nå, jeg tenkte jo ikke så langt... Får sende et brev til tollvesenet da og si det som det er. Men jeg mener de stoffene ikke er ulovlig i norge, tror det er ibuprofen og kodein i dem. De må jo skjønne at jeg ikke driver med noe smugling når jeg bestiller to pk hodepinetabletter vel!? Kan jeg regne med å få et forelegg nå da?

Skrevet

Hehe, er det kodein i dem (noe narkiser gjerne tar) og pakken er stoppet i tollen, så kan du nok se langt etter den.

Får du ikke kodein av legen, så er det nok en grunn til det.

Skrevet

Serin@ hvorfor svarer du så guggent hele tiden? Bærer du mye gruff i deg? Ta en kopp ali kaffe og kom tilbake når den begynner å virke.

Skrevet

Oida, da har jeg vel dumma meg skikkelig ut. Synes også serin@ kunne tatt seg en ali kaffe, selv om koffein også strengt tatt er et rusmiddel.. hoho.. Men seriøst, håper det eneste som skjer er at jeg ikke får pakken min, for det var ikke akkurat intensjonen å smugle narkotika da. :S

HI

Skrevet

hva, synes du jeg svare guggent? :((

når det gjelder svaret mitt her, så var det jo fordi det var jo utrolig lite gjenomtenkt...men synes sånn generelt ikke at jeg svarer guggent?!

men, da går jeg og tar meg en kopp kaffe da ;)

Skrevet

Får jo vente å se hva som sjer, men ikke bli overasket om du får et forelegg, men som du sier, det er jo innlysende at du ikke har gjort noe ulovlig med overlegg. Men er ikke sikkert tollvesenet og politi bry seg så mye med det..dessverre!

Skrevet

Siden det er snakk om hodepine tabletter så blir du ikke tatt for narko smugling iallfall. Kodein som er i pinex forte feks er så lite at det går på b resept i Norge.

Men det er jo smugling av resept baserte tabletter så en bot samt du aldri får de er nok et faktum en ikke kommer seg unna.

Hadde jeg vært deg hadde jeg spilt uviten og sagt jeg trodde det var vanlig hodepine tabletter og sagt du har dårlig råd og siden de var så billig der så gjorde du det. Utrolig hva man kan slippe unna med når en er uviten.

Skrevet

Uff... er så lei folk som syter over hodepine hver dag, synes synd på seg selv og tygger tabletter som ei gressende ku.. Nekter å tro at dere har så mye vondere i hodet enn andre. Om dere har migrene, så er det en ting, da får dere medisiner fra legen.. Men vanlig hodepine?? Tåler dere ingenting eller? Ja, har jævlig vondt i hodet noen ganger her og... men jeg tror dere tror dere er avhengig av disse etterhvert, og tar de med en gang dere får et lite snev avv hodepine.. pingler.. Dette mener jeg seriøst!

Skrevet

Hvordan vet du at alles hodepine er like vond? Kanskje min hodepine er tusen ganger vondere enn din?

Skrevet

Folk oppfatter smerte forsjelling, går ikke an å måle hvem som opplever den værst..herrgud da !!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...