Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

For en tid tilbake var det noen her som snakket om en sånn plastdings man brukte istedetfor tamponger eller bind. Noen som husker det?

Og noen som har erfaring og en link??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Mensenbegeret ;-) Jeg har prøvd det under en mens og er sånn passe fornøyd. Lakk like mye som med tamponger (men jeg blør MYE!), men det er utvilsomt mye mer hygenisk og veldig enkelt da, trenger ikke å være redd for å glemme tampong osv. Tar litt tid å venne seg til, først siste dagen begynte jeg å få skikkelig dreisen på det og kjente det ikke lenger, men det er visst normalt. Har ikke link.

Skrevet

Finnes mange ulike merker av de. Og som Alva sier så er det ikke helt det store om du blør voldsomme mengder. Men for dere som ikke blør så mye eller på de dagene med mindre blødning er det bra.

Her er link til en type:

http://www.krusedull.net/krusedull/viewitem.php?id=36

Skrevet

Tusen takk!

Men jeg mener jeg har sett en som så litt annerledes ut... Og på den måtte du velge om du hadde født barn eller ikke, sikkert for at mengden blod eller noe?! Størrelsen på åpningen?? Der har det jo skjedd en del!!

Jeg blør ikke så mye, men mens jeg før brukte blå ob må jeg nå bruke grønn og jeg føler at den også faller ut!!! GRRR!!

Kanskje bare å knipe??

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...