nr1november Skrevet 3. august 2008 #1 Skrevet 3. august 2008 hei, nå har je blitt stukket to ganger på too dager.. det sviir og er hovent, det er vel normalt, men kan det være farlig for fosteret? (sikkert dumt spørsmål,men...)
November nurk, i Desember Skrevet 3. august 2008 #2 Skrevet 3. august 2008 Hei du. Vepse stikk skal ikke være farlig. Så lenge du ikke er allergisk. Smør bare på salve til stikk sår fra apoteket. Så kan du jo også spørre der. Bare for å slippe å bekymmre deg.(vet hvordan det er. bekymrer seg for det utroligste)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå