Gå til innhold

Er det noe galt med meg??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Var en tur ute i går da jeg hadde barnefri:).. etter noen øl for mange klarte jeg selvsagt ikke å la være å ringe bf.. er litt svak for han enda.. han vil ikke ha noe med lillemor å gjøre, så egenlig burde jeg bare gi fulstendig f... i han. endte med at han kjørte meg hjem fra byen, ble med inn og det var rett før vi ja.. han har ikke sett lillemor så jeg viste bilder av ho, og enden på visa var at det ble utfall i stedet.. hvorfor er jeg så tjukk i hodet og i det hele tatt kontakter han!! blir så overgitt over meg selv.. føler jeg svikter gullet når jeg prater med han, men vil så gjerna at ho skal få bli kjent med han. vet han er en godgutt au, bare utrolig tresk.....

er det bare meg som er så blåst i hodet??+

måtte bare tømme meg litt...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er ikke bare du det nei:/

Bf her har hatt kontakt med jenta si, men han gjør det bare fordi han "må" - ikke særlig ivrig for å si det sånn...

Men, meg kan han godt være sammen med. Jeg har kutta han ut nå, men jeg tror jeg så gjerne VILLE at han skulle bli superpappa... plutselig en dag innså jeg at det kommer han aldri til å bli. Datra mi er viktigere for meg enn han, og nå har jeg kutta han helt ut...

Har ikke noe råd og gi deg, for jeg vet jo ikke historien deres. Men jeg ville ikke hatt ham hvis han ikke vil ha barnet;)

Skrevet

er nok ikke bare deg som føler sånn, jeg tenker masse på barnefaren jeg også, og er villig til å tilgi så altfor mye bare han kommer å ser sønnen sin...

Skrevet

godt å høre det ikke bare er meg.. min datter betyr alt for meg og jeg vet han aldri vil bli en pappa for ho,, bare jeg som ønsker det sterkt.. må bare klare kutte han ut helt fra hodet.......

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...