Gå til innhold

huff hva gjør man når man ser

Anbefalte innlegg

Skrevet

en påvirket far (drita full eller av narkotiske stoffer) og en tante som er likedan har ansvaret for en 2årig liten gutt?

Var på t banen forrige uke og det plager meg enda at jeg ikke gjorde noe..kan man egentlig gjøre noe? alle så stygt på disse voksne..de var ikke slemme med gutten men de var jo helt sløve..ufffffff

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det du kunne gjort var å ta en tlf. til politiet og høre hva dem mente du skulle gjøre. Det er jo ikke noen hyggelig opplevelse for barnet. Stakkers lille gutt som måtte oppleve dette.

Men jeg skjønner deg godt, det er ikke lett og vite hva man skal gjøre og ikke gjøre og når man skal og ikke skal gripe inn.

Skrevet

Noen burde virkelig meldt fra til politiet om dette. Slikt bør ikke voksne folk bare stå å se på.

Skrevet

Nei det er det..Jeg ble halt satt ut, men skulle klart gjort noe..Visste bare ikke hva..Dette var sikkert ikke første eller siste gangen..uff

Skrevet

det der hadde jeg absolutt ikke klart å stått å sett på..

noen må gjøre noe her.

Skrevet

jeg får ringe til polititet neste gang..uff

Skrevet

Er jo lett å tenke hva man ville gjort selv når man står utenfor, eller i etterpåklokskapens navn.

Alltid vanskeligere når man står midt oppi en situasjon, men når det gjelder en sak som dette, så bør ikke ens egen usikkerhet/frykt eller hva som nå holder en tilbake, hindre at man griper inn.

Sånn generelt vil jeg si at det er utrolig hvor mye folk legger seg oppi av små filleting andre gjør, og gjerne kommenterer det (eller anmelder). Men når det gjelder saker der man faktisk kan hjelpe noen, så griper man ikke inn.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...