Anonym bruker Skrevet 3. august 2008 #1 Skrevet 3. august 2008 Altså, hvis den først sprekker, vil den da revne på en måte, eller kan hullet være så lite at en ikke merker det? Dette er det eneste prevangsjonet vi bruker etter fødselen.Har ikke vært på kontroll enda. Vil ikke bli gravid igjen riktig enda... Hvor trygg er egentlig denne "regnfrakken"?
PAVEEL Skrevet 3. august 2008 #2 Skrevet 3. august 2008 er vel rundt 97% sikker el noe sånt??? funka ikke på oss, og jeg merka ikke noe hull....
Anonym bruker Skrevet 3. august 2008 #3 Skrevet 3. august 2008 men gjorde dere det helt etter boka da, hull i gummi? Ikke en liten titt inn før dere satte den på, feks? Jeg har en slags drøm om at det skal være et lite hull i våre....
PAVEEL Skrevet 3. august 2008 #4 Skrevet 3. august 2008 nei, ikke en sniktitt i det hele tatt. så er jo en mulighet ser du, men er jo av de sjeldne vil jeg tro... men skal ønske for din del at det kommer en lille hull i gummi til deg så får du ta over nicket mitt;-)
Blå03, Blå 09, Rosa11 Skrevet 3. august 2008 #5 Skrevet 3. august 2008 Hei! Vi merket ikke at kondomen sprakk! Den var vel mer revnet enn det var hull i den... Resultatet er at jeg nå er 6 uker på vei Med andre ord, ikke helt planlagt, men hjertelig velkomment for det En kompis av samboeren sa at for å være helt sikker på at man merket at kondomen sprekker, så ta først på en kondom, smør så på tigerbalsam, og så sett på en kondom til, hehe. Da vil man merker det uansett hvem av dem som sprekker Var jo ment som en spøk og vi har aldri prøvd det, men kan jo se poenget i det nå i ettertid og le litt av det =)
Gjest Skrevet 3. august 2008 #6 Skrevet 3. august 2008 Har opplevd 3-4 ganger at den har sprukket og da har mannen kjent det og vi har begge faktisk hørt det ;-) Så da er den blitt tatt av og ersatettet med en ny. Er snakk om en revne/flerre og ikke bare et lite hull.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå