Gå til innhold

Hvor mye lommepenger trenger vi?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi skal være med på busstur for alenemødre til Hunderfossen. Alt er gratis da dette er en tur gjennom kommunen, heldige oss :-) Ei venninne som ordnet dette for oss, da vi ikke kom oss på ferie i år pga flytting.

Men vi må ha lommepenger selv, den ene dagen tar vi bussen ned, og kommer til hyttene, og dag nr to skal vi inn på Hunderfossen, dag tre reiser vi hjem. Jeg har tre barn.

Hvor mye penger bør jeg har med til lommepenger da tro? For å ikke ha med for lite liksom? Jeg mener vi får frokost og middag også, men dette er jeg ikke helt sikker på enda.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tja, ta med dere matpakker og drikke, så slipper dere å kjøpe mat der inne, bruker ofte å være dyrt i parker det... Men 1000 er kanskje nok, 1500...? Kommer jo litt an på om dere må kjøpe all maten selv eller bare skal ha til snop og "suvernirer"...

Skrevet

Får dere all mat utenom området holder det kanskje med 500 kr, om dere tar med dere mat selv inn i parken... Var ikke enkelt å svare på det der:)

Skrevet

Nå har jeg ikke vært inne i parken siden jeg selv var lita heller da... men er det mye som koster der inne da? Eller er det sånn at inngangsbilletten koster, så er det meste der inne gratis?

Det med maten får jeg jo sjekket opp før vi drar :-)

Skrevet

Nei, men det er nå alltids noe ungene vil ha, det er is, sjokolade, ting og tang som det står hunderfossen på. Trenger ikke kjøpe mye der før summene drar oppover... Akivitetene der inne er gratis ja, 500 er sikkert mer enn nok, om det ikke er mat med da:)

Skrevet

Med 3 barn, så flyr nok en 500 lapp svosj tenker jeg... hihi. På kvelden om det er tilgang til kiosk, med is osv også. Tenkte mest på om ting kostet der inne. Litt ting og tang blir det nok også på en slik tur da, rett før skolestart :-)

Men takk for tanker og svar :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...