snart mamma 85 Skrevet 3. august 2008 #1 Skrevet 3. august 2008 Dette blir mitt første barn , termin om 6 dager, sitter å lurer på hva skjer etter at barnet er født, ligger man bare å "skrævs og venter på morkake og resten?" er sikkert sliten da å gir blanke om hva som skjer bare opptatt av baby da, men nå lurer jeg liksom på alt
mamma til 2 skjønnheter Skrevet 3. august 2008 #2 Skrevet 3. august 2008 Jeg fikk holde gutten min ei god stund, og da morkaka skulle ut presste de meg litt på magen og ba med om å trykke. Jeg ble sydd et par sting også da. Da dette foregikk badet far babyen så han slapp å se på ekle ting ;-) . Jeg fikk mat og saft, mens barnet ble veid og undersøkt. Var ca 2 timer på fødestua før vi ble flyttet inn på barsel avd.
snart mamma 85 Skrevet 3. august 2008 Forfatter #3 Skrevet 3. august 2008 det hørtes ikke så ille ut!!! takk takk!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå