Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Dette blir mitt første barn , termin om 6 dager, sitter å lurer på hva skjer etter at barnet er født, ligger man bare å "skrævs og venter på morkake og resten?" er sikkert sliten da å gir blanke om hva som skjer bare opptatt av baby da, men nå lurer jeg liksom på alt

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg fikk holde gutten min ei god stund, og da morkaka skulle ut presste de meg litt på magen og ba med om å trykke. Jeg ble sydd et par sting også da. Da dette foregikk badet far babyen så han slapp å se på ekle ting ;-) . Jeg fikk mat og saft, mens barnet ble veid og undersøkt. Var ca 2 timer på fødestua før vi ble flyttet inn på barsel avd.

Skrevet

det hørtes ikke så ille ut!!! takk takk! ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...