Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

I morgen skal jeg inn på sykehuset å bli tatt vannet på. Jeg har gått med 4 cm åpning i over 5 uker nå. Og siden jeg fødte veldig fort sist, og bor et stykke unna sykehuset så ville heller fødselslegen at vannet mitt skal tas i morgen 2 uker før termin.

For å unngå transportfødsel som han sa. Han sa han regna med at fødselen vil ta maks 2 timer. Men det gjenstår nå å se da. Skjønner ikke helt hvordan han kan uttale seg om det men....

Det jeg lurer på er om det er noen her inne som har erfaring med å bli tatt vannet på?

Hvor fort kommer riene etterpå?

Er så nervøs jeg... Gruer meg!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg ble planlagt igangsatt. Jeg var så moden at jeg ikke fikk modningspiler/gele men de tok vannet. Etter en time kanskje tror jeg riene kom. Etterhvert fikk jeg riedrypp for å få mer effekt av riene. MIn fødsel tok veldig lang tid. Men når de tok vannet kjente jeg ingenting annent enn at magenble bløtere og vannet rant gradivs ut.

Lykke til

Skrevet

jeg fikk veldig sterke rier etter at de tok vannet! Jeg føder også veldig fort,og brukte 2 timer sist. Så det blir nok kanskje transport fødsel på meg, siden jeg har 1 time å kjøre til sykehuset

Masse lykke til!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...