pia81 Skrevet 3. august 2008 #1 Skrevet 3. august 2008 som jeg har fortalt tidligere så mistet jeg i sa 4 juli. har i mellomtiden tatt tester som har vært neg. så da var kroppen i normal gjenge igjen. tok en test i går kveld etter å ha følt meg uggen noen dager, stikkinger i magen og så smått ømme putter. den viste positivit!!kunne ikke helt tro det, så jeg har tatt en ny test i dag tidlig! POSITIV den også, så da er jeg vel gravid igjen:)
sniiki-mamman til Thea& Elias Skrevet 3. august 2008 #2 Skrevet 3. august 2008 Så bra! Det var kjapt levert :-) Velkommen tilbake, og lykketil på ferden :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå