Gå til innhold

er jeg virkelig tilbake!?!?!:)


Anbefalte innlegg

Skrevet

som jeg har fortalt tidligere så mistet jeg i sa 4 juli. har i mellomtiden tatt tester som har vært neg. så da var kroppen i normal gjenge igjen. tok en test i går kveld etter å ha følt meg uggen noen dager, stikkinger i magen og så smått ømme putter. den viste positivit!!kunne ikke helt tro det, så jeg har tatt en ny test i dag tidlig! POSITIV den også, så da er jeg vel gravid igjen:):)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så bra! Det var kjapt levert :-)

Velkommen tilbake, og lykketil på ferden :-)

Skrevet

Gratulerer! Det var effektivt!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...