yasmina Skrevet 3. august 2008 #1 Skrevet 3. august 2008 etter KS her ? Hvor tidlig da eventuelt ? Skal ha mitt 3 i morgen og oensker ikke aa vaere lengre enn jeg maa var 3 dager sist og 5 med foerste.
Alva 12.09.06+Tuva 10.08.07 Skrevet 3. august 2008 #3 Skrevet 3. august 2008 Jeg reiste hjem etter 2 døgn....klatret på veggene!! Barn nr 2, snitt nr 1...
yasmina Skrevet 3. august 2008 Forfatter #4 Skrevet 3. august 2008 Det gikk helt greit aa dra hjem etter 2 doegn ? Er det som er planen min ogsaa ( hvis det gaar etter planen da... ), KS paa mandag og hjem onsdag.
Lillesnuppis Skrevet 3. august 2008 #5 Skrevet 3. august 2008 Jeg skulle være i 10 uker, men tok stingene etter 6 dager, så da så dem ikke grunn til å holde på meg lenger. Så jeg var hjemme etter 7 dager.
makkapakka med spire Skrevet 3. august 2008 #6 Skrevet 3. august 2008 jeg dro hjem om morgenen 3 dagen. Var første barn, og uten melk pluss at mini hadde gått ned de prosentene i vekt som er grensa. De kunne ikke holde meg igjen sa de, og siden d var en mandag og helsestasjonen var åpen så gikk det veldig greit.. Melka kom med en gang jeg satte foten innenfor døra hjemme:O) Og helsestasjonen var mer imøtekommende og hyggelige enn de på barsel. Så jeg angret ikke et sek på at jeg dro så raskt, selv om alle andre mente jeg var gal..
Torpekjærringa Skrevet 3. august 2008 #7 Skrevet 3. august 2008 Jeg reiste hjem 2 dagen ) Gikk kjempefint det. Ønsker deg lykke til i morgen ))
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå