Gå til innhold

Bilbelte ??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Lurer egentli på når det er vanlig å begynne med "gravid selen" vet ikke helt hva den heter =) Og hvor får man tak i en slik en ???

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har brukt det fra uke 13-14.....Og det var utrolig deilig å få vekk beltet fra magen som vokser....

Jeg fikk låne av ei venninne, men tipper du får kjøpt det i alle babyutstyrsbutikker...

Skrevet

du får kjøpt den på de fleste barne butikker. jeg kjøpte min på barn og utstyr på buskerud storsenter i krokstadelva.....

Skrevet

HTS gravidbeltet er anbefalt fra man er 8 uker på vei. Selv har jeg ikke tatt min ned fra loftet denne gangen da Trygg Trafikk sier den ikke har mer funksjon enn at den bedrer komforten. Selv syns jeg den var ubehagelig og mye styr så da ser jeg ikke poenget med å bruke den.

Skrevet

De selger slike bilbelter alle steder de selger bilstoler til babyen. Også i bilrekvisita butikker og bilforhandlere. Jeg er 22 uker og har nettopp begynt å bruke dette beltet. Fikk et slikt belte av arbeidsgiver. De mente jeg skulle ha det i og med at jeg kjører en del bil i jobbsammenheng, så da må jeg jo bruke det. Selv om jeg er enig i at det er en del styr med det beltet. I hvertfall når jeg må ta det ut og feste det på nytt i andre biler hver gang jeg skal ut å kjøre.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...