Anonym bruker Skrevet 3. august 2008 #1 Skrevet 3. august 2008 xn spurte om å få levere barnet vårt i går siden han gjerne ville jobbe overtid i dag. Greit sa jeg, men kom til å tenke på at han nevnte at han var invitert i bursdag i helga men han kunne jo ikke siden han skulle ha barnet. Ringte xn i går kveld i 10-11 tiden å da var han på fest. Han sa han hadde kjørt en kompis å var edru. Jeg kan ikke slutte å tenke på om det bare var løgn, at det ikke var overtid som gjorde at barnet vårt måtte komme hjem. Jeg har sagt jeg kan være fleksibel når han gjerne vil jobbe overtid, det kommer jo barnet til nytte også. Men ærlig talt, misbruker han tilliten å drar på fest istedet blir jeg irritert. Kan nevnes at han ikke har hatt samvær med barnet på et par mnder. Jeg har nå lyst å dra hjem til han(ikke langt fra der jeg bor) å se om bilen hans er der. Og ringe på døra å sjekke om han åpner. Er det feil av meg å sjekke? Vil ikke at det skal taes som om jeg spionerer på han, det intresserer meg ikke i det heletatt, men lyver han for meg vil jeg jo gjerne vite det. Er det slik at han var på fest orker jo ikke jeg være fleksibel ved andre anledninger.
Anonym bruker Skrevet 3. august 2008 #2 Skrevet 3. august 2008 Hadde jeg vært deg ville jeg tatt meg en liten kjøretur å sett om bilen hans var der ja...
hotnsweet har 2 små.. Skrevet 3. august 2008 #3 Skrevet 3. august 2008 Hadde sjekket jeg og, han merker jo ikke det..
Gjest Skrevet 3. august 2008 #4 Skrevet 3. august 2008 Jeg ville tat turen forbi og sett om bilen var der ihvertfall! Er han på jobb vil han jo aldri vite at du har vært der, er han der derimot så hadde du jo god grunn til å "spionere" på ham!
Anonym bruker Skrevet 3. august 2008 #5 Skrevet 3. august 2008 kremt.... her sitter jeg å fyrer meg opp til de grader, kler på ungen i hu og hast. Så ringer tlf. Han ringte fra jobb tlf for å høre om han kunne komme innom senere i dag etter jobb for å være sammen med barnet litt. Å syntes det var dumt at jeg ble sur i går da han var innom festen. Nå har ikke han vært helt ærlig med meg da vi var et par så jeg skal ikke beklage at jeg var skeptisk. Men når har det seg slik at han faktisk er på jobb, da er det greit. Men jeg kjenner fyren, så jeg vet han kommer til å lyve for å endre samværet når det er fest o.l. Falsk alarm denne gangen da heldigvis. Får vondt i meg bare tanken på at han kunne tenkt seg å velge bort barnet for å dra på fest når samværet er så sjeldnt. Mitt nydelige barn, hvem kan velge bort det?!
Anonym bruker Skrevet 3. august 2008 #7 Skrevet 3. august 2008 Jeg forstår deg godt og hadde nok sjekket selv, men husk nå at det er hans liv og det han gjør når barnet ikke er der, har ikke du noe som helst med. Så at han var på en fest igår edru eller ikke, det skal du faktisk ikke bry deg med, så lenge han gikk på jobb idag, slik han sa. Men nysgjerrig som jeg er, hadde jeg nok reagert på akkurat samme måte som deg og sjekket.
Anonym bruker Skrevet 3. august 2008 #8 Skrevet 3. august 2008 Nei om hva han gjorde i går kveld bryr jeg meg fint lite om. Så lenge han faktisk var ærlig å skulle jobbe overtid i dag. Hadde han heller dratt på fest å ikke jobbet i dag da hadde jeg hatt noe jeg skulle sagt. HI
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå