Jehn Skrevet 3. august 2008 #1 Skrevet 3. august 2008 Heisann.. Er fra uke 23 gjengen og lurer på om det er flere av dere her nå? Håper at alle har greid seg!!!! Jeg har ennå ikke helt forstått at det har gått bra etter så lang tid med prøving. Hvordan er hverdagen deres da?
kommer nr3? Skrevet 3. august 2008 #2 Skrevet 3. august 2008 heihei! jeg er ivf jente fra 23 gjengen! er overlykkelig for at jeg fremdeles er her!!klerer nesten ikke forstå det jeg heller,men prøver å nyte det som best jeg kan. har hatt 2 uker med spying,men våknet opp en dag og da var kvalmen forvunnet som dugg for solen,og siden det så har jeg vært kjempe form.merker ikke så mye til det. eller skal jeg til fastlege på 1 kontroll på tirsdag,og få journalen min etc....det blir litt stas synes jeg. hvordan har du hatt det selv da jehn?? nb har skiftet nick siden ass bef..... hilsen alshva!
kommer nr3? Skrevet 3. august 2008 #3 Skrevet 3. august 2008 det kan da ikke bare være oss....kanskje de andre er på ferie... dårlig på å huske nick,men mener å ha sett fler som er fra vår uke her inne!
Yaddaline ❤ ♀04/05 ♂02/09 Skrevet 3. august 2008 #4 Skrevet 3. august 2008 Jeg er! Uke 22 - tror jeg - er 11+4 i dag. Det har gått veldig opp for meg - vært sykemeldt med hyperemesis siden uke 6-7. Kjedelig!!! Så hverdagen min består i å stå opp og levere snuppa i bhg, gå hjem og vrenge meg litt, prøve å lage og fordøye litt mat, og slite sofaen med pc eller bok resten av dagen. Med få avbrekk til do. Usj - unner ikke noen dette, altså! Nå i det siste virker det som om livmoren har vokst/vokser såpass at den krøller det til litt der nede - mer øm enn tidligere, og når jeg trekker knærne opp mot meg så må jeg tisse, hehe... Men må jo si at det ikke var helt realistisk for meg før jeg ble dårlig. Har ei jente fra før som jeg var like dårlig med, så da ble det mer "ekte" for meg.
catine Skrevet 3. august 2008 #5 Skrevet 3. august 2008 Hei! Jeg er en av uke 24- jentene , og har tvillinger i magen! Er helt utrolig. Er 9 uker nå. Har vært en del kvalm, men virker som det er på vei bort nå Håper alt er bra i magen enda og at begge har det godt. Det er 4 uker siden jeg var på UL og fikk vite det, men skal på en ny en nå snart. Det gleder jeg meg utrolig til! Lykke til videre i svangerskapet:)
pooa Skrevet 3. august 2008 #6 Skrevet 3. august 2008 Hei, jeg er fra uke 22 også.. Jeg har det bare topp! Er 11+4 jeg også!! Formen er fin, er på jobb om dagene så det går greit. Er glad jeg ikke har vært noe kvalm. Men er trøtt og sulten hele tiden..
74skytte Skrevet 3. august 2008 #7 Skrevet 3. august 2008 Jeg er ivf jente fra uke 26. Er 7+5 i dag, og vi tør ikke håpe og tro på noe før vi har vært på ul, som vi skal i uke 10. Har desverre mistet 3 ganger før, men har aldri kommet så langt.Satte inn 2 egg, så er veldig spent på om det er en eller to der. Har vært i fin form, men litt småkvalm innimellom. Spesielt hvis jeg er sulten. Og blir veldig sulten når jeg først er det. Må ha mat med en gang. Var innom ass befruktning nå, og der var det desverre et par stykker som hadde falt fra. Det unner jeg ingen. Spesielt ikke vi som sliter sånn med å få det til i første omgang. Jeg skal krysse fingrene for alle oss som er igjen her nå. Vi SKAL hele veien.
hannetroll Skrevet 4. august 2008 #8 Skrevet 4. august 2008 Fra uke 24 og 9+6 i dag. Føler at dette skal gå bra, men blir litt skremt når jeg leser på ass.bef. om de som har mistet i uke 12. Må være helt forferdelig når man har kommet så langt og kanskje har begynt å tørre å glede seg litt. Formen er varierende. Mye kvalm og trøtt. Men siden kvalmen skal være t godt tegn, tar jeg imot den med (riktig nok litt blandet) glede ;-) Krysser fingrene for at alt går bra. Har sett hjertet slå for drøyt tre uker siden og skal på UL senere denne uka. Grue-gleder meg...
baby ventes 11 mars :) Skrevet 4. august 2008 #9 Skrevet 4. august 2008 uke 25 8+4 idag. var på ul uke 6 og synes tia går såååå sagte til neste ul. er veldig trøtt , men ikke kvalm
Jehn Skrevet 4. august 2008 Forfatter #10 Skrevet 4. august 2008 Heisann.. Så fint å høre fra dere.. Jeg greide ikke å leve i spenning noe mer!! Ringte gyn i dag tidlig og fikk komme inn til ul senere på dagen. Tenk der var en liten venn inni meg... det var så tydelig et lite menneske med hodet, rygg, armer og laaaange bein...utrolig godt å se at alt var bra. ca 5 cm... Nå skal jeg bare kose meg og slappe av.... er jo over den værste kneika nå.... Jeg jobber og gjør ellers det jeg pleier..Unngår å løfte så tungt..men det er fort gjort å glemme seg..Ellers savner jeg å kunne kose meg med et glass vin..men nei, den sjangsen tar ikke jeg.. Lykke til videre alle sammen..vi kommer i mål nå!!
Nenoda + et lite under i magen Skrevet 4. august 2008 #11 Skrevet 4. august 2008 Er fra uke 25. 8 + 5 i dag. Første UL var i uke 8+0. Og i morgen får mamma og pappa vite det! Kvalm, trøtt og tisser hele tiden. Men det er da bare deilig å kjenne litt (lett for meg å si som ikke spyr, da)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå