Blå03, Blå 09, Rosa11 Skrevet 3. august 2008 #1 Skrevet 3. august 2008 Ser mange innlegg her som er negativt vinklet, så tenkte jeg skulle finne noe positivt oppi alt det her Hva er det beste ved mannen deres? Det du setter aller mest pris på! For meg så er det flere ting: Han er kjempe glad i sønnen min. Han tar hensyn til meg og tenker alltid på meg når noe skal avgjøres. Han ser bra ut og liker å "pynte" seg Han vil bli en god pappa om 8 mnd! Han er flink her hjemme, gjør ting uten å måtte be han to ganger (som regel;)
Gjest Skrevet 3. august 2008 #2 Skrevet 3. august 2008 Han er flink til å vise at han elsker meg, med kyss, ord, klem o.l. Han gleder seg til å få barn med meg Han sier hele tiden hvor glad han er i livet vårt Han engasjerer seg i tingene vi gjør sammen Han er veldig omtenksom Han er veldig glad i å pynte seg Han er glad i å gå ut å gjøre hyggelige ting sammen med meg, og tar som regel intiativet til dette. Godt å si noen positive ting:-)
Anonym bruker Skrevet 3. august 2008 #3 Skrevet 3. august 2008 Vanskelig spm faktisk... Kommer lixom ikke på noe faktisk.. Dere er heldige som har samboere som bryr seg..
May-juli07+mai09 Skrevet 3. august 2008 #4 Skrevet 3. august 2008 enkelt spørsmål!!!! han er romantisk han er ryddig han forguder sønnen vår han er en super pappa han er kjempe glad i svigerfam sin han er en kjempe go partner han er gavmild og gir mye av seg selv han har humor han er sosial elsker kjæresten min jeg )
Jenta_00_ Skrevet 5. august 2008 #5 Skrevet 5. august 2008 Hmmm.. - Han er en omsorgsfull pappa til sine to små - Han liker å pynte seg - Han liker å bare ligge og kose - Han er flink i senga.. sorry den er litt barnslig men ganske nødvendig - Han diskuterer økonomien med meg og er åpen om alt.
blirjegsnartmamma Skrevet 5. august 2008 #6 Skrevet 5. august 2008 Han viser hele tiden at han er glad i meg, og sier han fremdeles er forelsket. Han husker i detalj hele bryllupsdagen vår, og senest igår/natt gjenfortalte han den fra sitt synspunkt når jeg lå på armen. Litt som et eventyr, hehe Han hjelper til hjemme, med klesvask, støvsuging og middagslaging Han ser bra ut, og liker å ta seg godt ut Han gleder seg stort til å bli pappa etterhvert Han snakker alltid med meg før avgjørelser skal tas Han prøver så godt han kan å være flink med økonomien Han liker min familie, og jeg hans Han er ydmyk nok til å innrømme feil, og be om unskyldning hvis det trengs Han er MANN og tøff nok til å beskytte meg og ta vare på meg Han er flink til å gi meg oppmerksomhet av den intime sorten - det kommer seg hvertfall.. Om en uke har vi bryllupsdag - du verden som jeg gleder meg!!
Anonym bruker Skrevet 6. august 2008 #7 Skrevet 6. august 2008 Han er verdens beste pappa! Han støtter meg i alt jeg gjør. Han er utrolig flink til å lytte. Han er en gentleman Han er familiekjær. Han er sin egen person. Han er utrolig talentfull. Han er ulik noen annen mann jeg noensinne har møtt!
Anonym bruker Skrevet 10. august 2008 #8 Skrevet 10. august 2008 Han har mange gode sider. Faktisk tror jeg vi alle har mange gode sider, bare at ikke alle får fram de beste sidene i oss. Jeg har vært heldig, for vi utfyller hverandre og henter fram de beste (og innimellom verste - og da skriver jeg det gjerne på dette forumet) sidene i hverandre.
Anonym bruker Skrevet 15. august 2008 #10 Skrevet 15. august 2008 Snill og omsorgsfull Kjekk og sexy Verdens desidert beste pappa for barnet vårt Intelligent og interessant Supergod humor Har en god jobb som han elsker Får fram mine aller beste sider Vi har vært sammen leeeeeeeeeeenge, og det blir bedre for hver dag som går. Jeg er heldig!!:-D
*Netta* har 2 prinsesser <3 Skrevet 15. august 2008 #11 Skrevet 15. august 2008 Å.. sukk.. det er mye * Han er supersmart, vet utrolig mye!! * Han lager mat til meg om jeg har vært ute en stund eller er sliten * Han sier ofte at han syntes jeg er pen, fin, sexy, etc... * Han venter tålmodig i eller utenfor butikken om vi er på shoppingtur (og han er faktisk MED MEG på shoppingtur * Han kunne ikke bli en stoltere eller bedre far til dattera vår!! * Han når målene sine, koste hva det koste vil ......Han er rett og slett bare fantastisk <3<3<3
torden Skrevet 16. august 2008 #12 Skrevet 16. august 2008 Han er romantisk, selv om ikke jeg er det Han er den som gjør mest husarbeid av oss (skal bli flinkere selv) Han er god i senga;) Han gir meg blomster selv om det ikke er noen spesiell dag Han sier unnskyld når han har vert sur Han fikser bilen sin når jeg har bulket den Vi er både bestevenner og kjærester Er heldig som har funnet den jeg vil dele resten av livet mitt med;)
Anonym bruker Skrevet 16. august 2008 #13 Skrevet 16. august 2008 Det beste med samboeren min er at han er så omsorgsfull og kjærlig.. Han setter pris på meg, og er åpen i forholdet, noe jeg setter veldig pris på.. Han er alltid der for meg om jeg vil snakke, tenger trøst, og han gir meg masse kjærlighet! Han tar hensyn og respekterer meg og andre medmennesker.. Det er så mye jeg elsker ved den mannen, han er bare fantastisk, å jeg kan aldri få det bedre enn jeg har det
Gjest Skrevet 20. august 2008 #14 Skrevet 20. august 2008 Dette er lett! Han støtter meg i mine valg og alle mulige rare påfunn jeg har Han er snill og god, og veldig omtenksom Han liker familien min og jeg liker familien hans Han setter seg ned og snakker med meg hvis noe plager meg Han trøster meg ALLTID hvis jeg er lei meg Han er romantisk Han er flink til å fortelle om følelsene sine Han er flink til å jobbe og gjøre ting hjemme Ja det er så mye mer, men listen blir altfor lang! Jeg vet at jeg har funnet den jeg vil dele livet mitt med, og forhåpentligvis er vi foreldre om 7 mnd hvis alt går bra. Jeg elsker den snille, gode kjæresten min!
Maren og snella Skrevet 22. august 2008 #15 Skrevet 22. august 2008 Han er han han støtter meg når livet er vanskelig han ler når ting er morsomt han lar meg være meg han sender meg stadig små dikt han holder ut med de smågale innfallene mine han er tålmodig når jeg gjør ting jeg ikke kan han gleder seg til å bli pappa Vi har vært sammen nesten lengere enn jeg kan huske og han gir meg fortsatt sommerfugler i magen Det er godt å være forelsket!
Anonym bruker Skrevet 22. august 2008 #16 Skrevet 22. august 2008 Selv om dette skulle være en gla'tråd så ble jeg nesten litt trist av å lese her... Jeg er veldig glad i mannen min, men etter 10 år sammen synes jeg det er mye som er endret. Vi tar hverandre litt for gitt og jeg tar meg stadig i å savne den mannen jeg valgte for mange år siden. For å bidra positivt er dette min liste: Han elsker meg Han elsker gutten vår Han er intelligent og reflektert Han er sosial og "populær" Han blir ikke sur om jeg kræsjer bilen... he-he
miss blithe Skrevet 22. august 2008 #17 Skrevet 22. august 2008 Det er utrolig mange positive ting med min kjære, men det som er aller best er at han er den perfekte pappaen for sønnen vår, og en perfekt kjæreste, han støtter meg, hjelper meg, lærer meg nye ting og viser hver dag hva jeg og sønnen vår betyr for ham
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå