It's all about me Skrevet 3. august 2008 #1 Skrevet 3. august 2008 ........å logge inn her og bli møtt av teksten: God morgen Intensity! I dag er det søndag 3. august. Du går nå i 43. svangerskapsuke og har -12 dager (-2 uker) til termin tirsdag 22. juli 2008. Din svangerskapsuke: 43 osv.....bla bla bla.......osv
☆Anonymia☆ Skrevet 3. august 2008 #2 Skrevet 3. august 2008 heheheh unnskyld at jeg ler...men det var litt morsomt =D hahhaa =)=) men ja,huff du må være drita lei nå for å si det mildt.. *lokke på bebisen*
mammaJW Skrevet 3. august 2008 #3 Skrevet 3. august 2008 skjønner godt at du er lei da jeg fikk lillemann var teksten som møtte meg .. *du har nå 5 uker til termin* så hos meg var det litt omvendt men rart da håper du får bebisen snart :)
yasmina Skrevet 3. august 2008 #4 Skrevet 3. august 2008 Huff da, ser ut som vi faar paa likt da .... Jeg skal ha KS i morgen og du settes vel i gang da ? Maa vaere kjedelig aa bli moett med den teksten der altsaa....
Gjest Skrevet 3. august 2008 #5 Skrevet 3. august 2008 Haha! Små kjipt det kan jeg tenke meg...selv fødte jeg i uke 38 og var drittlei, kan ikke engang tenke meg hvor lei du må være. Prøv å gå i stige, min mor sine 4 fødsler har startet med stige klatring som har medført at vannet har gått! Satser på at 3 august er dagen da
It's all about me Skrevet 3. august 2008 Forfatter #6 Skrevet 3. august 2008 Du får nok før meg tenker jeg. Selv om jeg skal inn i morgen, vet jeg jo ikke om det skjer noe umiddelbart. Drøyer nok en stund selv om jeg blir satt igang, men det noe skal iallfall gjøres )
Gjest Skrevet 3. august 2008 #7 Skrevet 3. august 2008 Huff.. jeg var lei etter 36 uker. Da kom tulla. Ikke et min for tidlig spør du meg! Håper noe skjer i mårra;) Lykke til.
Gjest Skrevet 3. august 2008 #8 Skrevet 3. august 2008 Usj, stakkars deg :-/ Tenkte å etterlyse deg i sted, men her er du visst fremdeles...
Gjest Skrevet 3. august 2008 #9 Skrevet 3. august 2008 Jeg blir ikke møtt av noenting artig lenger når jeg logger meg på, det måtte jeg nemlig fjerne i går=( Men jeg føler med deg, lillegutten min kom 19 dager over. Bare en uke igjen. så er du der selv, hihi! ;-) *krysser fingrene for bebis i dag*
hallais Skrevet 3. august 2008 #10 Skrevet 3. august 2008 ÅHHH stakkars deg! Jeg gikk 9 dager over og syntes det var helt pyton! Ble også møtt med den teksten og det irriterte meg!! Lykke til ihvertfall!!!
anesam Skrevet 3. august 2008 #11 Skrevet 3. august 2008 uff du har min medfølelse... men det er jo uansett ikke lenge igjen nå da!! Jeg hadde termin 24 juli, men sitter her med tulla som er 3 uker idag! Lykke til med fødselen! :)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå