☆Anonymia☆ Skrevet 3. august 2008 #1 Skrevet 3. august 2008 hvorfor er mannfolk så forbanna vanskelige ?? hjelp meg litt her.. det er en som jeg har sikla litt på ganske lenge nå,og det virker som om han er på samme side som meg.. vi ser hverandre når jeg er på jobb,han jobber på samme sted..ikke samme butikk men samme sted.. det er blikk,øyekontakt,smil.. så fikk jeg nr hans av en venninne og jeg sendte han en melding sist lørdag.. han svarte og vi tulla litt om at vi skulle møtes ute..han svarer kort,men hyggelig og slenger på smilefjes etter meldingen..=) men så ble det så sent og jeg stakk hjem.. fikk da vite i ettertid at han kom på det stedet jeg sa jeg skulle være.. så sendte jeg en melding til på onsdag eller noe og spurte om han hadde det kjekt på lørdag..ingen svar.. blikkene fortsetter,smilene fortsetter... så sendte jeg en til igår kveld..spurte om han var ute..: Kjører =) fikk jeg tilbake..jeg svarte: ååja =) så ingen svar..er jo ikke noe å svare på heller..men det er så vanskelig,virker jo ikke som om han er interessert..samtidig som jeg er nesten,kanskje sikker på at han er det alikevel?!? nei jeg gir opp.. kan jo absolutt ikke sende flere meldinger nå,og han kommer ikke til å sende.. får vel bare glemme han...
Gjest Skrevet 3. august 2008 #2 Skrevet 3. august 2008 Mannfolk så forbanna vanskelige....? Det er jo du som driver å sender teite SMS? Har du ennå ikke fått med deg at mannfolk ikke liker det noe særlig som kommunikasjonsforum?? Herregud da, menneske, snakk med mannen neste gang han går runden. "når skal vi ta lønningspils, da?" Hvis han sier ja, er det jo greit. Sier han nei kan du jo bare le det bort. "ikke no stress, vi er en gjeng og jeg bare tenkte du kunne ta turen hvis du ville, jo fler jo bedre" Legg tastefingen på hylla og prøv deg på litt small-talk.
☆Anonymia☆ Skrevet 3. august 2008 Forfatter #3 Skrevet 3. august 2008 syns ikke de var no teite jeg da men ..? small talk ja...hm....er ikke så god på det...
Skravlemamman Skrevet 3. august 2008 #4 Skrevet 3. august 2008 Ja, menn er ofte litt enkle i tankegangen....he he he...hadde jeg vært deg så hadde jeg ventet nå. Er han interessert så dukker det nok opp en melding skal du se. Vi er litt for flinke til å analysere alt vi jenter veit du. Har tro på dette jeg.......:-)
☆Anonymia☆ Skrevet 3. august 2008 Forfatter #5 Skrevet 3. august 2008 ja analysere er noe jeg kan altfor godt.. er jo helt nervevrak her jeg sitter og venter på en melding som sikkert aaaldri kommer.. og til hun nr1 som svarte her.. jeg har ikke all verdens erfaring med denne datinga så jeg aner faktisk ikke hva jeg skal gjøre.... har aldri data før i hele mitt liv,har heller ikke vert den som har tatt kontakt.. så jeg er egentlig ganske stolt over meg selv..
Gjest Skrevet 3. august 2008 #6 Skrevet 3. august 2008 Huff, kjenner til det! Fikk ofte bare "ja" eller "ok" som svar da jeg sendte lange sms til han som nå er min samboer. (Han sa i ettertid at han hatet å skrive meldinger, hadde ikke noe med meg å gjøre). Mannfolk er ikke noe flinke til det der. Hvis han kom til et utested som han visste at du skulle være på, og dere har flørtete blikkontakt, så høres det absolutt ut som han er interessert. Ville prøvd å snakke litt med han.
☆Anonymia☆ Skrevet 3. august 2008 Forfatter #7 Skrevet 3. august 2008 ja jeg skal prøve...hender han kommer innom på jobben for å snakke med en kollega så jeg får holde meg i øyesyn...får spørre om vi skal ta en øl eller noe på byen til helga..=)
Gjest Skrevet 3. august 2008 #9 Skrevet 3. august 2008 poenget er at SMS funker dårlig for menn og da får vi bare enstavelses ord tilbake som vi må tolke i vei. Hvis du bare slenger ut lønningspilsforslaget neste gang, så kan du enten våge å gå med ham alene, hvis han virker oppriktig glad, eller skrape sammen tre-fire andre også, slik at du har andre å støtte deg på. Er det krise hvis han skulle finne ut at du er litt interessert da?
☆Anonymia☆ Skrevet 3. august 2008 Forfatter #11 Skrevet 3. august 2008 nei ikke krise ...men jeg er ikke så flink på sånt,liker å holde meg litt i bakgrunnen når det gjelder sånt.. men det går ikke på han her,så jeg har tvunget meg selv til å lete opp nr hans,sende melding osv... det er IKKE MEG i det hele tatt.. følte meg helt idiot når jeg gjorde det..haha..egentlig litt morsomt..
Gjest Skrevet 3. august 2008 #12 Skrevet 3. august 2008 Skal jeg gi deg et veldig godt råd, ikke send sms, ikke ring. Fortsett å smile og flørte litt på avstand. Som oftest liker menn å være den offansive, og de tar avstand fort hvis en jente virker litt desperat..og noen sms kan faktisk tolkes å være tegn på desperat kvinnfolk for enkelte menn, og derfor ( uansett hvor søt og sjarmerende hun er) noe de helst holder seg unna... Er han intressert så gjør han nok et framstøt selv....
☆Anonymia☆ Skrevet 3. august 2008 Forfatter #13 Skrevet 3. august 2008 hmm..ok? ja det kan vel stemme det.. jeg får ta uka til hjelp.. får håpe jeg klarer å smile skikkelig til han nå,hvergang han smiler så smelter jeg og jeg er sikker på at jeg ser helt totalt hjerneskada ut..hahaha
Gjest Skrevet 3. august 2008 #14 Skrevet 3. august 2008 Prøv i hvertfall.....kan jo hende han er av den sjenerte typen også...men greit å være litt på den sikre sia, menn er sære til tider. Samboeren sa at jakta var viktig i starten....jeg var faktisk overhode ikke intressert heller for å være helt ærlig... men var noe ved ham jeg fant ut at jeg likte etter hvert. -)
☆Anonymia☆ Skrevet 3. august 2008 Forfatter #15 Skrevet 3. august 2008 heehe =)=) ja jeg får heller prøve å være litt hard to get da.. selv om det garantert kommer tilbake og biter meg i ræva etterpå..
Mari80 Skrevet 3. august 2008 #16 Skrevet 3. august 2008 Beklager å si det, men er du sikker på at han er interessert? Når han bare har korte svar på sms og enkelte ganger ikke svarer i det hele tatt, hadde jeg tolket det som om han ikke var interessert. Alle gutter/menn jeg har vært borti, har sendt "bedre" sms når de har vært interessert.
☆Anonymia☆ Skrevet 3. august 2008 Forfatter #17 Skrevet 3. august 2008 det virker sånn på han... men det er jo det som er så forvirrende..
Mari80 Skrevet 3. august 2008 #18 Skrevet 3. august 2008 Det kan jo rett og slett hende at han bare er elendig på sms. Ikke så lett å vite om han er interessert eller ikke når vi ikke ser hvordan han oppfører seg ovenfor deg, men leser hvordan han svarer på sms. Fryktelig slitsomt å gå rundt og tolke, så kanskje bedre å hoppe i det og spørre han "face to face"? Er vel bedre å få et nei enn å tolke sms i lange tider? :-)
Gjest Skrevet 3. august 2008 #19 Skrevet 3. august 2008 Gutter liker å holde seg til noe konkret. F.eks.. spør han rett ut om han vil møte deg for å ta en pils. De fleste guttene jeg kjenner er dårlige på sms. Bare korte svar å få.. Vær rett på sak du, selvom det er jævlig flaut. Det verste du kan få til svar er et nei, og da vet du hvor landet ligger, sant? Og skulle du få et nei, så leter du videre. ;)
☆Anonymia☆ Skrevet 3. august 2008 Forfatter #20 Skrevet 3. august 2008 ja sant det..=) ja jeg får hoppe i det...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå