Gå til innhold

HVOR MANGE DAGER IGJEN SØNDAG 3. AUGUST ?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Her er det 9 dager til termin, men kun 2 dager til ks : )

Videoannonse
Annonse
Skrevet

7 dager på overtid...

Igangsettelse i mårra... *grøss*

Skrevet

20 dager...skal snart på ul for å se om mini fortsatt ligger med hodet ned,var å snudde på fredagen:)

Skrevet

2 dager igjen til termin...men er forferdelig rastløs....for sist fødte jeg en uke før termin...

Skrevet

-4 dager...

Men har hatt hyppige litt menssmerte-kynnere i går og i dag, så håper det snart tar seg opp!

Skrevet

krysser fingrene for at det snart skjer noe mer med deg, JordbærMamma ;-)

Skrevet

47 lange dager igjenn her!...

Skrevet

21 dager igjen:o) Har også hatt vanvittig mye kynnere igår og til nå idag.. sitter å skriver litt tid nå, og de kommer fra 3- 12 minutter mellom.. blir spennende å se hvor lenge jeg går. De er ikke vonde, så kun kynnere...øvelser gjør mester sies det ;o)

Skrevet

15 dager og hodet har endelig festet seg:)

Skrevet

1 dag igjen! Har endelig kommet oss i orden i nytt hus men har ikke tilgang til internett enda...snufs. Har litt blodblandet slim og vonde kynnere, så ting begynner å skje! Hjelp, gruer meg skikkelig nå!!

Skrevet

1 dag igjen! Har endelig kommet oss i orden i nytt hus men har ikke tilgang til internett enda...snufs. Har litt blodblandet slim og vonde kynnere, så ting begynner å skje! Hjelp, gruer meg skikkelig nå!!

Skrevet

-2 dager og ikke noe tegn på fødsel...!

Skrevet

35 ctil termin og fra 23 og oppover til KS..

Skrevet

Jeg slår dere alle med mine 72 dager igjen! :-)

Skrevet

I dag er det bare 17 dager igjen... Tiden går jammen fort. Føler meg ikke klar ennå, men håper jeg blir det snart :)

Skrevet

10 dager igjen til jeg blir satt igang.

Skrevet

Skulle så gjerne ønske at det bare var noen få dager igjen, men 70 dager igjen i dag....

Lykke til til alle som har termin i dag ...

Skrevet

2 dager igjen...

Skrevet

40 dager igjen idag og kan endelig kalle meg høygravid....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...