Gjest Skrevet 3. august 2008 #1 Skrevet 3. august 2008 Jeg må jo ærlig innrømme at det er godt å se flere nattravere her enn kun meg og yppert=) Er det ikke noe med det å legge seg før 24 som føles helt unormalt=) Men igjen så er det kanskje noe med å nyte barnefriheter fult ut=)
Gjest Toxic Skrevet 3. august 2008 #2 Skrevet 3. august 2008 Har barnevakt i morgentidlig, så har planer om å sove sinnsykt lenge i morgen!!! Jeg er absolutt ikke skapt for å stå opp kl 06.30 hver dag, noe sønnen min tydeligvis mener at jeg burde! :S Natten er den tiden på døgnet jeg fungerer best!
Gjest Skrevet 3. august 2008 #3 Skrevet 3. august 2008 Jepp, helt klart og ingenting er bedre enn unger som klarer seg på morgenkvisten og barnefri=) Natten er en finurlig ting hehe=) Noen som fungerer best da=)
lille bie Skrevet 3. august 2008 #4 Skrevet 3. august 2008 koser meg i stillheten(i stua=))sambo snorker som et uvær nede på soverommet..han vært ute med noen kompiser og snorker alltid HØYT i et par timer etter noen pils..så får nok bare sitte her litt til gitt=)
Gjest Toxic Skrevet 3. august 2008 #5 Skrevet 3. august 2008 Natten er herlig! *Går ut på verandaen, tar en røyk og nyter stillheten*
Gjest Skrevet 3. august 2008 #6 Skrevet 3. august 2008 Stillheten ja...en herlig ting, men må jo si jeg de neste dagene skal bli æret med alt annet enn stillhet.....*kremt* da snakker jeg ikke om unger altså=)
Gjest Toxic Skrevet 3. august 2008 #7 Skrevet 3. august 2008 Hva snakker du om da??? *kreeeeeeeeemt-host-host*
Gjest Skrevet 3. august 2008 #8 Skrevet 3. august 2008 En så oppegående dame som deg har nok anelse om hv ajeg snakker om=) Hehe=) Host nytter ikke her for å si det sånn=) Så ser deg nok senere i uka da nett er helt utelukket i disse omgivelsene=) Aaaaaaaaaaahhhhhhhhhhh......................en så fantastisk ting å være så forelsket=)
Gjest Toxic Skrevet 3. august 2008 #9 Skrevet 3. august 2008 Har nok det, ja NYYYYT forelskelsen, den følelsen er bare herlig!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå