Gå til innhold

Toxic.....=)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg må jo ærlig innrømme at det er godt å se flere nattravere her enn kun meg og yppert=)

Er det ikke noe med det å legge seg før 24 som føles helt unormalt=) Men igjen så er det kanskje noe med å nyte barnefriheter fult ut=)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har barnevakt i morgentidlig, så har planer om å sove sinnsykt lenge i morgen!!! :) Jeg er absolutt ikke skapt for å stå opp kl 06.30 hver dag, noe sønnen min tydeligvis mener at jeg burde! :S Natten er den tiden på døgnet jeg fungerer best! :)

Skrevet

Jepp, helt klart og ingenting er bedre enn unger som klarer seg på morgenkvisten og barnefri=)

Natten er en finurlig ting hehe=)

Noen som fungerer best da=)

Skrevet

koser meg i stillheten(i stua=))sambo snorker som et uvær nede på soverommet..han vært ute med noen kompiser og snorker alltid HØYT i et par timer etter noen pils..så får nok bare sitte her litt til gitt=)

Skrevet

Natten er herlig! :) *Går ut på verandaen, tar en røyk og nyter stillheten*

Skrevet

Stillheten ja...en herlig ting, men må jo si jeg de neste dagene skal bli æret med alt annet enn stillhet.....*kremt* da snakker jeg ikke om unger altså=)

Skrevet

Hva snakker du om da??? *kreeeeeeeeemt-host-host* :)

Skrevet

En så oppegående dame som deg har nok anelse om hv ajeg snakker om=)

Hehe=)

Host nytter ikke her for å si det sånn=) Så ser deg nok senere i uka da nett er helt utelukket i disse omgivelsene=)

Aaaaaaaaaaahhhhhhhhhhh......................en så fantastisk ting å være så forelsket=)

Skrevet

Har nok det, ja ;) NYYYYT forelskelsen, den følelsen er bare herlig!!! :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...