Gå til innhold

hjelp jeg blir gal.....


Anbefalte innlegg

Skrevet

Forstår ingenting til tross for at jeg er 42 år og har født 3 barn i sverige og siste mann var for 17 år siden.Har hatt sprengfyllte og onde bryster 2 ganger nå sist var 2 uker i juli og så fikk jeg mens?? eller jeg tenkte det var SA.Nå har jeg hatt ont i brystene i en uke igjen. Blir helt forvirret og ikke er jeg gravid enligt testene heller men livmoren er "hoven" kan man si. Husker ikke noe siden sist jeg var gravid. Har ikke vært konsentrert før når det gjelder grav.symptomer.. Har også ont i ene skinken o nedover når jeg går i trapper. Får vel vente på min 40 dag mens?

 

  • 2 uker senere...
Videoannonse
Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...