Gå til innhold

touch screen tlf...

Anbefalte innlegg

Skrevet

sikkert skrevet feil,men,men...

noen som har sånn tlf?

gubben skal fikse sånn til oss begge,men jeg er litt usikker da....

noen med erfaringer??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kjenner bare en som har hatt det. Han byttet den raskt ut igjen og mente at den var helt ubrukelig. Men han bruker tlf mye i jobb sammenheng. Til privatbruk funker den sikkert bra :o)

Skrevet

Jeg har det, og vil ikke anbefale det gitt..

Når jeg skriver melding, må jeg trykke på skjermen for å velge hvilket ord jeg vil ha. Skikkelig slitsomt i lengden. Også må man være ganske presis på labben..

Nå er det vel bare dette med melding-skriving som irriterer meg da.

Men jeg ville nok heller ha gått for den gode "gamle" gitt!

Nå veit jeg ikke hvordan andre touch-screen mobiler er da men..

Skrevet

På min tlf er det ikke touch screen, men touch knapper. Og det er noe dritt! Kunne ikke falt meg inn å skaffe meg en tlf med touch screen.

Skrevet

Svigers ar den nye iphone, kjøpte den i USA for 2000. Den er helt genial. Ønsker meg en sånn. Utrolig enkel å bruke med sånn ta på skjerm

Skrevet

Ja, da har vi samme tlf. Er LG KF700 tror jeg..

Er bare kjedelig at jeg har bindt meg i 12 mnd..! he he..

Skal nok klare å leve med den! Har bare begynt å ringe istedenfor å skrive meldinger..:)

Skrevet

Kjæresten min har sånn, også måtte jeg nettopp kjøpe ny mobil, men han på Elkjøp frarådet meg telefon med touch screen, fordi det var en helt ny greie og sånne helt nye greier er som oftest ikke så veldig gode enda, så jeg ville ventet..

Kjæresten min er møkk lei av den funksjonen, er ikke alltid den virker, du må liksom trykke akkurat, og det er faktisk ganske frustrerende, han har t.o.m hatt den på reprasjon to ganger og de sa også der vi kjøpte den at de telefonene kom til å måtte på reprasjon ofte - nettopp fordi funskonen ikke er helt ferdig "utviklet"

Finnes jo dødsmange andre bra telfonen om dagen da;)

Skrevet

Jeg har Samsung Soul, der er det litt vanlige knapper og litt touchscreen. Super telefefon... :-)

Skrevet

Har en Samsung soul jeg også. Har hatt den 2 mnd, og er ikke fornøyd....

Skrevet

Jeg har iPhone, er veldig fornøyd med "touch-funksjonen", men var veeeldig uvant i begynnelsen. Bommet en del på bokstavene da jeg skulle skrive meldinger ol. men man blir fort vandt til det.

Er i hvertfall blitt veldig glad i iPhonen min=)

Skrevet

Hvorfor er ikke du fornøyd?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...