miobell Skrevet 2. august 2008 #1 Skrevet 2. august 2008 Er 34 uker på vei. Siste tiden fått mer og mer vondt i lyske området på høyre siden. kommer gjerne etter å ha sittet lenge stille, ligget eller lignende. Føler for å strekke ut liksom, men hjelper ikke det akkurat.. Fler som har kjent noe lignende? Nå har jeg altså virkelig fått "gravid - gangen" også, vagger rundt som en gås pga smertene i siden.. hehe..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå