Prinsen_til_mamma:) Skrevet 2. august 2008 #1 Skrevet 2. august 2008 Driver å lager en film. Den er liksom fra en gutt på fire år. Filmen er til pappan hans, som han ikke ser så ofte for tiden.... Har tatt masse bilder av gutten fra ett selskap vi har vært i. Men trenger en fin sang til.... Noen som har noen ideer???
Anonym bruker Skrevet 2. august 2008 #2 Skrevet 2. august 2008 husker ikke hva den jeg tenker på heter, men jeg husker noen tekstlinjer fra den Aldri ride ranke og vuggesang aldri mikkelrev og bæ bæ lille lam.. osv.. Tror det er Finn Kalvik som har den..
Randi86*Salt og Pepper' Skrevet 2. august 2008 #3 Skrevet 2. august 2008 Lonestar - Amazed eller hvordan det skrives..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå