Prinsen_til_mamma:) Skrevet 2. august 2008 #1 Skrevet 2. august 2008 Driver å lager en film. Den er liksom fra en gutt på fire år. Filmen er til pappan hans, som han ikke ser så ofte for tiden.... Har tatt masse bilder av gutten fra ett selskap vi har vært i. Men trenger en fin sang til.... Noen som har noen ideer???
Renate77 ♥med gutt og jente♥ Skrevet 2. august 2008 #2 Skrevet 2. august 2008 Cats in the cradle.. hehe.. (er det ikke det den heter? Småbrisen her.. ;oD )
Prinsen_til_mamma:) Skrevet 2. august 2008 Forfatter #3 Skrevet 2. august 2008 hei:) Ja, det er det den heter, men syns liksom ikke den passer helt:( Pappan er syk se.....
Jokeren Skrevet 2. august 2008 #4 Skrevet 2. august 2008 Min sang til deg av Gaute Ormåsen. Gå inn på hjemmsiden hans, så kan du lese teksten. Utrolig fin tekst!
Jokeren Skrevet 3. august 2008 #5 Skrevet 3. august 2008 Egentlig veldig mange fine (og triste) tekster. http://www.gauteormaasen.no/utgivelsen.html
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå