*Roxy* Skrevet 2. august 2008 #1 Skrevet 2. august 2008 Jeg skjønner ikke helt hvordan det skal gå an å ha noe "oppi der" hele tiden uten å merke det. Og å ha sex med det, ikke minst.. Noen som vil dele erfaringer? Pos/neg mottas med takk!
Newton & Prinsessen på erten Skrevet 2. august 2008 #3 Skrevet 2. august 2008 forresten er det sånn prevansjonssak? Sånn hormongreier?
BettyBoob Skrevet 3. august 2008 #4 Skrevet 3. august 2008 jeg bruker sånn hender innimellom at jeg må dytte den litt opp på plass - men stort sett holder den seg oppi der! skulle den falle ut er det bare å skylle den i kaldt vann og sette den inn igjen, ikke noe problem. er hittil veldig fornøyd. kan hoppe over mensen ved å bare sett inn en ny ring etter 3 uker, ingen bivirkninger til nå (brukt i 1 mnd ca...) kan ha den der ved sex - mannen kan kjenne den, men typen merket den ikke, kan tas ut 3 timer i løpet av 24 timer) f.eks under sex, uten fare for grav. jeg har alltid tidl. brukt p piller, men ville prøve denne fordi mindre hormoner pga at de kun blir "sendt ut" lokalt, og ikke i hele systemet
petite fleur Skrevet 3. august 2008 #5 Skrevet 3. august 2008 He he, må bare spørre, mortilkoseplutten, har du hatt en type, men giftet deg med en annen i løpet av en måned? :-D
Gøril (210406) Skrevet 3. august 2008 #6 Skrevet 3. august 2008 Jeg har nettopp begynt på Nuva-ring. Jeg har dessverre verken pos. eller neg. sider av den ennå.. men lurte bare på en ting, hvor langt skal den dyttes inn.. ? jeg syntes ikke jeg fikk dytta den langt inn så det er lett å få den ut nå..
mamman til to gutter Skrevet 3. august 2008 #7 Skrevet 3. august 2008 Man kjenner jo ikke hele tiden at man bruker tampong heller. Jeg brukte p-ring før jeg ble gravid og var veldig fornøyd. Ingen bivirkninger annet enn sopp et par runder helt i begynnelsen, men det ga seg. Fikk nesten aldri mensen heller selvom jeg hadde opphold etter tre uker som man skal. Vi tok den ut når vi hadde sex, men det er bare å skylle den etterpå og sette den inn igjen, så det var ikke noe problem. Har nesten ikke hatt migreneanfall etter jeg begynte med den heller og det hadde jeg ofte med p-piller, det var noe av grunnen til at jeg byttet. Grunnen til at jeg ikke bruker det nå, er at man ikke kan bruke det når man ammer, så jeg har fått satt inn spiral.
Gjest Skrevet 3. august 2008 #8 Skrevet 3. august 2008 Jeg er veldig fornøyd med det i hvertfall. Eneste negative er at man merker så lite at det er fort gjort å glemme å ta ut og sette inn ny...så lurt å bruke klistermerkene som følger med å feste dem på en kalender man ser hver dag ;-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå