Gjest Skrevet 2. august 2008 #2 Skrevet 2. august 2008 Det er IKKE meg...Bare sånn at det er sagt hehe, men artig jepp hehe=)
Gjest Skrevet 2. august 2008 #4 Skrevet 2. august 2008 Hehe=) Jepp..=)Men denne slår alle uansett=) http://www.youtube.com/watch?v=sCEZ2m9o7vc&feature=related
Anonym bruker Skrevet 2. august 2008 #5 Skrevet 2. august 2008 Den var gøyt laget til, men forstår ikke hva de synger om, så synes ikke den var sååå bra liksom =)
Anonym bruker Skrevet 2. august 2008 #6 Skrevet 2. august 2008 hehe... Var det et ønske om at det ar jeg som ble meid ned:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå