Gå til innhold

bommelom!!


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

hadde en dag der jeg hadde diaré, ev tre ganger!! før jeg la meg og to ganger på natta!! Andre enn meg som har hatt "bløt" mage!!??? er dette kanskje mer normalt i slutten av svangerskapet!? er 36 uker på vei nå og ganske så fødeklar gitt!! har ikke gjort meg noe om tulla kom nå!! :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

jeg har gått med maserier i 3 døgn og har diare så det holder! Er i uke 36+4 og har 2 cm åpning, men ingen effekt på riene. Jeg var "bløt" i magen rett før fødsel sist gang, så for min del er dette et sikkert tegn på at noe er i gjerde, spørsmålet er bare når!!!???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spurte jm om dette da jeg nå har hatt diare i flere dager... Fikk til svar at dette er helt vanlig. kroppen reagerer på denne måten under modningen. Men da jeg fødte mine to første var jeg så obstipert som bare det, og måtte ha rikelig med klyster for at det ikke skulle komme ut under selve fødsel.. Så ikke vet jeg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

skal på kontroll i mårra så skal høre med legen om hun kan finne ut om jeg er moden og om hode til tulla har festa seg!! fikk jo ikke vite en dritt forgje gang, så nå vil jeg vite!! :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...