Mayla;) Skrevet 2. august 2008 #1 Skrevet 2. august 2008 Etter å ha fått utsatt ks-dagen 3 ganger(!) har legene endelig bestemt seg for å forløse lillegutt i morgen Er veldig spent og nervøs, siden ikke alt gikk på skinner med storebror... Er forberedt på det verste, og håper på det beste Tenk...i morgen er jeg 2-barns mor til to små gutter
emma1410 Skrevet 2. august 2008 #2 Skrevet 2. august 2008 Å heldig gris. så gøy! Herlig å bli ferdig med det. Lykke til og nyt tiden fremover!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå