kriztie Skrevet 2. august 2008 #1 Skrevet 2. august 2008 Hva kommer dere til å gjøre etter dere har født? Blir dere her på barnimagen, eller kutter dere ut? Jeg kommer til å kutte ut, sitter all for mye foran skjermen! Kommer til å trekke meg tilbake å bruke all min tid på lillemann.
Kaosmamma' n Skrevet 2. august 2008 #2 Skrevet 2. august 2008 Kan jo hoppe over til "Din Baby", mange koselige der, og mye nyttig informasjon.
chrissi Skrevet 3. august 2008 #3 Skrevet 3. august 2008 Jeg skal hoppe over til "Din Baby" Kommer nok ikke til å være like mye der som jeg har vært her, men syns alikevel det er fint å ha noen å dele erfaringer med som er i samme situasjon. Og hvis man lurer på noe, får man jo som regel svar. Det gjør man jo ivertfall her,så da gjør man det nok sikkert der også. Men det blir rart å ikke være her mer... Litt trist på en måte. men men. Sånn er livet.
Lilje74 Skrevet 3. august 2008 #4 Skrevet 3. august 2008 Jeg hoppet over på Din baby sist... Da hadde jeg vært veldig aktiv her inne... men det var umulig å være det med baby... men godt å ha muligheten likevel :-)
Rampegutt08+Bøllefrø12 Skrevet 3. august 2008 #5 Skrevet 3. august 2008 Blir nok minimalt med å sitte på nettet da.. Men går over på Din Baby i såfall.. Men tror jeg kommer til å kutte ut egentlig.
chick28 blir trebarnsmamma=) Skrevet 3. august 2008 #6 Skrevet 3. august 2008 Hmmm, sannelig ikke sikker. Jeg trives godt her inne og her er jo så mange hyggelige mennesker. Så at jeg titter innom er godt mulig, og evt flytter meg til dib. Men det blir litt rart å ha tom mage å ikke noen bim lenger... hehe=)
Gjest Skrevet 3. august 2008 #7 Skrevet 3. august 2008 Eg kjem nok ikkje til å vere verken på bim eller dib, sidan eg skal bu utan internett:) Men, muleg eg er innom av og til, om det er noko eg lurer på eller slikt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå