Gå til innhold

Hvordan står d til me Tromsøjentene pr. 03.08.08?


Romsjulskos har snart to:)

Anbefalte innlegg

hei alle som venter i Tromsø...

 

synes tiden står stille..

jeg venter og venter..

har no først laget meg ei nedtelling til samboeren kommer hjem,

og d er 18 dager til..

og nå er d 49 dager til termin..

 

korsen går d me dere?

kommer noen på treffene som er satt opp til uka?

 

go natt, men er vel her igjen i 5-6 tia igjen, har begynt å bli en vane å våkne på den tia... men så sovner jeg heldigvis igjen etter noen timer..

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei hei!

 

har også gått og venta på å få samboern hjem :) han kom hjem idag..men han skal desverre ut en tur til før terminen...

 

her i gården har vi 41 dager igjen....men fikk 3 uke før tia sist...så e litt spent på kossn det går den her gangen----

 

e fortsatt i full jobb om dagan, men siden arbeidsmoralen min dale i takt med at terminen nærme sæ, så trur æ at æ skal klare å ta en "awl" eller 2 i løpet av uka sånn at æ får med mæ noen av treffan..

 

brudd i nattesøvnen trur æ egentlig bare tjene til det gode :) va sånn sist gang også..mye oppe på do osv.. men det va bare godt å bli vant til korte perioda med søvn..da blir ikke overgangen så drastisk når man skal amme hver nte time i løpet av døgnet :)

 

kos dåkker videre med stormagan :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann !

Ja tiden nærmer seg..og det er både skremmende og herlig :-)

Er det mange av dere som er førstegangsfødende? Dette blir min første baby, og jeg begynner å tenke mer og mer på selve fødselen...

 

Jeg tenkte jeg skulle komme på treffet førstkommende torsdag, gleder meg. Har ikke vært på tidligere. Og ser frem til å treffe dere!

:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei idrill..

 

kor jobbe samboeren din da, og korsen turnus har han?

min jobbe i nordsjøen for d meste, men skal heldigvis begynne å jobbe på land no... e så lei av å savne han...

 

beundre dæ som e i full jobb enda. ka du jobbe me?

æ har kapitulert og langt inn årene, e fullt sykemeldt fra i mårra.

 

ja d e vel bra å venne seg til avbrutt søvn, og sove litt no og da når sjansen byr sæ... letteren no når æ ikkje jobbe, for da kan æ jo bare legge mæ midt på dagen om æ har sovet lite om natta...

 

48 dager igjen...

 

hei tromsø- mamma.

kor koselig at du kanskje kommer på treff på torsdagen.. æ blir nok å dra på begge treffene hvis ikkje nåkka kommer i veien..

 

æ e førstegangsfødene.. så æ vet ikkje helt ka æ har begitt mæ ut på når d gjell fødselen ihvertfall.. spennende og skummelt på samme tid.. d e flere første gangs som e på bim treffene..

 

har dere vært på ferie i år da?

æ har vært i sverige på shopping i ei uka, og på hytta ei lang helg..

 

har dere begynt å få ting klart til babyen kommer? æ har vasket masse baby klær, dyner og div i d siste.. skal få vogna om ei uke, og skru opp sengen når samboeren kommer hjem om 17 dager...

 

kos dere videre så godt dere kan, så sees vi..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei igjen!

 

Min samboer jobbe også for det meste i nordsjøen, turnusen hannes e 4 uke fritur og 6 uker standby. I standby-perioden e det ei begrensing på 2 ukers-tura, så han e ikke borte mer enn 2 uke i slengen..så vi e egentlig ganske fornøyd med ordninga :)

 

full jobb ja...skulle egentlig ønske æ kunne være mere hjemme no, e så mye æ har lyst til å ordne klart osv.... men den gang ei,,

æ jobbe med forskning på universitetet, så jobben e ikke fysisk krevanes.... men det kreve at æ har hodet på plass...og det kan æ ikke si at æ har for tida..trur ammetåka har kommet og lagt sæ allerede....meen heldigvis bare 3 uke igjen å jobbe da, slit med å holde motivasjonen oppe til da....

 

og ikke minst e det jo så hyggelig på jobb med kommentaran; å hærregud e du er ENDA!! har du ikke fått ungen enda...osv ..man føle sæ riktig så lækker da,,,,,,

 

men æ skal ikke klage, ellers går no dagan veldig fint :) har ingen store plaga utenom halsbrann...

 

Da ses vi no på treff i løpet av uka!

*håpe på litt mere sommervær*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei idrill.. j

 

Å da huske æ dæ fra treffet på Grunder. Stemme d at du va der?

Eller va d du som va på Egon no på sist treff? Tror ammetåka har satt inn her også..

 

ja æ synes ordningen hannes hørtes ganske grei ut.. min hadde jo 1:1 rotasjon og d e lenge å vente på han i 4 uke, spesielt no når vi får et lite gull...

 

dem e sikkert bare imponert over at du enda e i jobb sia dem kommer me sånne kommentarer... fordelen me å jobbe om man klare e jo at dagene går mye fortere... men forstår om du ikkje e motivert, vi har jo så mange andre ting i hodene våre for tiden..

 

du får lufte baby tankene dine her eller på treff:)

 

har også halsbrann. hjelper me en slurk drikke gaviscon fra apoteket.. men den smaker ikkje så veldig godt da.. typisk meg å huske på den etter at jeg har pusset tennenne, så da må æ hive mæ i pussingen på nytt.

 

va på salg på jekta i dag, dem har så masse fint at man kunne ha gått amokk.. kjøpte en kjempe søt kjole og noen fine velurbukser i spreke farger. ei venninne har akkurat fått jente, så æ må sende videre til henne om ikkje jordmoren tok rett på ul... he,he.. fint å ha en sånn backup..

 

sees snart.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

hei

 

ja, du huska rett! det syns æ va bra gjort med tanke på at det har vært endel treff :) æ va med på Grunder-treffet før sommeren!

Skal gjøre mitt beste for å komme mæ på treff i mårra, visste faktisk ikke at Workinn-cafèen hadde åpent på dagtid.

 

gaviscon e min beste venn på nattbordet :P starta forsiktig med tyggetabletta, men no bøttes det rett ned med flytende...redder nattesøvnen!!

 

Det e jo så koselig å vente ei lita pia, da har du jo så utrolig mye fint å velge mellom og kjøpe :) vi får gutt så æ syns det e litt kjedeligere på klesfronten til gutta..men strikke og syr endel sjøl da..pluss shoppe en god del på nett, så da skal han bli godt kledd til slutt likevel

 

Tuddelu så lenge! Håpe det e mange som kan komme på treff i mårra :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenk at vi va hele 5 stk som har termin i september på dagtreffet i går.. og ei med termin i oktober pluss ei som hadde fått sist i juli.. Koselig at noen med baby også kommer...

ser allerede frem t treffet på tirsdag..

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

åå.. fikk ikke til å komme på treff nå sist...Erger meg over det! Men skal komme neste gang :)

Hadde dere det fint dere som var der?

Gleder meg til å treffe dere og magene :-)

Idag skal det hentes vogn og seng og annet småtteri..jiiippi :)

Ha ei fortreffelig helg alle sammen!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håpe mange kommer på treff i dag kl 13.. skal også sette opp et nytt treff på dagtid på torsdag.. men må høre med dere om d er stemning for d når vi møtes i dag..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eneste æ gjør om dagene e å vente, vente, vente, vente..

 

Enn dere? klarer dere å ha andre ting i hodet enn å få hilse på knøttet?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

At det går an!!?? Tok feil av dagene, trodde treffet var imorgen På Byen :( Er amme-tåka kommet allerede eller? he he..

 

Er mye venting her åsså.. Har endelig fått ting i hus nå. Mangler bare å sette sammen senga. Og så skal jeg begynne å vaske klær :)

Vet du hva du får romjulskos? Her blir det jente :) Jordmor sa det hvertfall, men har i bakhodet at det kan jo faktisk dukke opp en liten gutt .. he he :) Men jeg har på følelsen at det er jente ja !

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

synd du tok feil av dagene. men har sotte opp nytt dagtreff på torsdag og neste tirsdag...

 

æ har også begynt å gjøre litt sånne senile ting for tida.. glemte å låse altandøra en dag æ dro til byen, ikkje nok med d men æ elta den vidåpen.. har også vært å handlet kjølevarer på ettermiddagen for så å oppdage at æ har glemt å sette dem inn når jeg skal legge meg ved midnatt.. ellers er d ofte småting som surres me.. he,he...

 

på ul sa jormora at ho ville bli meget overrasket om æ fikk nåkka anna enn jente.. har kjøpt inn litt jente klær, men e ikkje helt trygg på at ho tok rett.. drømte ei natt at æ måtte farge en del klær blå og turkis.. blir spennende..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...