Linda1986 Skrevet 2. august 2008 #1 Skrevet 2. august 2008 Har hatt noen dager på rad nå med det jeg vil kalle for leemus i magen, det er spesielt en plass det har vært, I tillegg til dette har jeg hatt en del smerter i livmoren.( den strekker seg) Noen som har det liktedant som meg? Litt bekymret bare.. Foresten noen som har råd mot halsbrann?? :S
Mamman til Ovedie Skrevet 2. august 2008 #2 Skrevet 2. august 2008 Kan være babyen om ikker da kanskje ?
lisasmurf med 2 herlige små Skrevet 3. august 2008 #3 Skrevet 3. august 2008 Jeg trenger også noen råd mot halsbrann! Har sliti litt med det i det siste, men finner ikke noe som hjelper. har spist og drukket mye syrenøytraliserende, nyco, melk, havregrynsgrøt. har prøvd med masse vann, men det hjalp bare en liten stund. nesten vanskelig å få sove skikkelig for det svir så om natta. så jeg kunne og tenke meg noen råd i forhold til halsbrann. leemus i magen høres ut som babyen. mest sannsynlig hikker den.
MiLady Skrevet 3. august 2008 #4 Skrevet 3. august 2008 Hva med å gå på kjerringråd på venstre orange siden, der er det mange gode tips for både det eine og det andre plager..
blå og rosa+lillebror Skrevet 3. august 2008 #5 Skrevet 3. august 2008 er du langt på vei da? er selv i uke 16 og har også merket noe som likner leemus i magen, tror det er små spark eller hikke fra babyen, den er så liten enda at det ikke kjennes som skikkelige spark tror jeg har også stikkende smerter i magen til tider
<3 girls <3 Skrevet 3. august 2008 #6 Skrevet 3. august 2008 tror det er babyen som hikker eg..de er en rar følelse..hehe
saltogpepper Skrevet 4. august 2008 #7 Skrevet 4. august 2008 De første sparkene hos meg kjentes som leamus i magen - da var jeg 19+. Etter noen dager med "leamus" ble det med ett tydelig at det var babyen som rørte på seg. Hvor langt er du på vei?
Linda1986 Skrevet 4. august 2008 Forfatter #8 Skrevet 4. august 2008 Takk for svar.. I dag er jeg 20 uker og 4 dager.. Første gang jeg kjente livstegn i magen, var jeg 14 uker på vei, og har siden da stortsett kjent liv hver dag. Etter at jeg stompa røyken Helt for litt over en uke siden (gikk lenge å røyka en røyk per dag) så har jeg kjennt ennå mer liv, å disse leemuslignende bevegelsene.. Regnet med at det kanskje kunne være den lille som hikket, men var/er usikker.. er første svangerskap å alt er nytt.. Så alt som skjer med kroppen er "merkelig og rart" for meg.. Hehe..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå