Engelise Skrevet 2. august 2008 #1 Skrevet 2. august 2008 Hvor mange trenger man egentlig? Og hvordan er det med størrelser? Begynner å få litt smålig panikk for alt vi mangler av småting, kommer meg liksom ikke i gang med handlingen, mot normalt=/
JordbærMamma Skrevet 2. august 2008 #2 Skrevet 2. august 2008 Jeg har et par i ull, tok minste størrelsen nå på sommeren - men har ikke verdens største pupper da så det må vel vurderes... Sist synes jeg de i størrelse L ble svære! Bruker disse mest for å unngå brystbetennelse. Så bruker jeg heller mindre engangs-ammeinnlegg på innsiden av disse, en lekker ganske mye til å begynne med. Går sikkert ann å ha et par å bytte med i ull om en ønsker det, men de tørker veldig fort, og varmer godt selv om det kommer noen melkedråper på dem.
Engelise Skrevet 2. august 2008 Forfatter #3 Skrevet 2. august 2008 Takk for svar:) Så du mener det holder 1 par ammeinnlegg? Hvor får man evt tak i engangs?
JordbærMamma Skrevet 3. august 2008 #4 Skrevet 3. august 2008 Jeg kjøpte engangs på apoteket. Mulig de har det i dagligvare også?
Bimsevimsen-på overtid :-( Skrevet 3. august 2008 #5 Skrevet 3. august 2008 På dagligvarebutikkene har de Natusan engangsinnlegg. Jeg vil annbefale å ha flere par ull/bommullsinnlegg, etter min erfaring sist. Jeg kjøpte en pk bommullsinnlegg m tre par + vaskenett(140kr)fra Emma Jane. Og tre par ullinnlegg fra Janus.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå