Gjest Skrevet 2. august 2008 #1 Skrevet 2. august 2008 Fins det noe mat en kan spise som kan påvirke effekten til f.eks p-stav? Altså at hvis man spiser det og det kan den være mer usikker. Eller evt. noe annet man gjør? Jeg kan ikke så mye om slike ting, og regner med at det ikke er slik - men jeg lurer uansett...
Gjest Skrevet 2. august 2008 #2 Skrevet 2. august 2008 Nei....tviler i grunn på det siden den sitter under huda og avgir hormoner gradvis som tas opp i kroppen og blodet. bruker nuvaring selv, stoler ikke på p-piller som kan lure seg igjennom systemet eller glemmes ;-)
Newton & Prinsessen på erten Skrevet 2. august 2008 #4 Skrevet 2. august 2008 hmm, mente å lese salvie en gang, men jeg aner ikke om det stemmer.
nedtråkka kaviartubepupper Skrevet 3. august 2008 #5 Skrevet 3. august 2008 vet at grapefrukt kan redusere pilla, vet ikke om det er det samme med p-stav...
Gjest Skrevet 3. august 2008 #6 Skrevet 3. august 2008 Tror du ikke det hadde blitt opplyst om dette hvis så var tilfelle? Den påstås jo å være tilnærmet like sikker som sterilisering.
Gjest Skrevet 3. august 2008 #7 Skrevet 3. august 2008 Ikke av min lege nei, han er skækk - hehe! Er ikke så farlig, bare lurte jeg
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå