Reveenka Skrevet 2. august 2008 #1 Skrevet 2. august 2008 Noen av dere som vet noe om dette? Jeg har en drøm jeg ofte har drømt, helt siden jeg ble voksen. Ikke regelmessig, men i perioder ganske hyppig. Lurer på hva det betyr...
♥Snulder Skrevet 2. august 2008 #2 Skrevet 2. august 2008 Nææ... vet ikke så mye...men undervissheten sier oss ganske mye under søvn! Men på finurlig oversatte måter... Leste ganske mye om dette en periode for maaange år siden da jeg hadde samme marerittet over måneder...;=) Uannsett så sies det at det man drømmer konkret... sjelden vil skje konkret! Direkte oversatt på forståelig måte: Hvis du drømmer at mannen din vil være utro med din beste venninne... så vil ikke det skje i virkeligheten. Ganske greit å vite egentlig;=)
Plutseliten :) Skrevet 2. august 2008 #3 Skrevet 2. august 2008 http://www.josander.net/drom/drom.shtml Her står det endel..om symbolene og hva drømmer kan bety
Attpåklatten :-)™ Skrevet 3. august 2008 #4 Skrevet 3. august 2008 Jeg har faktisk gått på et par kurs, men det er sånn ca 150 år siden så jeg husker ikke særlig mye egentlig......men det er som Snulder sier; det du drømmer er ikke direkte det det handler om! Og drømmene er gode hjelpere om man vet å bruke det fornuftig, og det gjør du jo siden du spør:-) Men om du sender en pm, så kan jeg prøve å se om jeg kan hjelpe deg:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå